Ako se želiš u parama kupat moraš puno pumpat

25.04.2007., srijeda

evo mene nakon puuno vremena...

evo ljudovi malo i mene... nakon duuuugo vremena....
heheheee...
kak ste mi kaj???
neznam bas o cem da pisem...
evo danas smo u skoli radili svakakve gluposti ko i uvijek...
heheee...
pisali smo matisu.... madmadmad
valjda bude dva... heheee.... bangbangbang
imali smo i tehnicki....
i onda engleski... bili smo u informatickoj ucioni i gledali smo o Londonu....
malo je bilo dosadno ali ima i dobrih stvari....
hehehee...
i onda na kraju povijest....
nije bilo uciteljice....
bila je na nekakvom sastanku.... bili smo sami...
yipi....smijehsmijehsmijeh
danas imamo sportsku u 4....
valjda bude dobro... heh....
:))))
i to vam je to....
neznam tocno kad bude iduci post, ali uglavom bude jednom....
mahmahmahmah
pozzzz....
i hocu puuuuno komentara.....
wavewavewavewavewave

- 14:43 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni, moj c-box i linkovi
Ime: FIlipcool
Godine: 13
Hobi: Nogomet i rukomet
Najdraže jelo: Lignjenjami
Najdraže piće: C-vitaminparty
Najdraža igrica: Ogame, hattrick i bitefighteek
Najbolji klub: Dinamohrvatska
A strani: ja obozavam prcelonu...
i zubonju i klempo`oa i manekena na golu...
jednostavno ih volim...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!headbang
Moj MSN je:

filko23@hotmail.com

Moj e-mail je:

filko2@net.hr

Free Web Site Counters









anja
roberta
kapec
margeticka
lara
ruta+punek