< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (15)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

 

Design by ZOKA

 

ja sam....

ime: Mateja Žnidarić datum rođenja:17.1. mjesto:Družbinec
msn adresa :puma_009@hotmail.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


href="http://img604.imageshack.us/content.php?page=blogpost&files=img256/4116/stupidspongebobjc5.gif" title="QuickPost">QuickPost
Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

 

Linkovi

deni009...........na početku stvorio je svjetlo i čovjeka da mu bude slika evo ti pa vladaj zemljom pravednom,u to vrijeme čovjek biješe dobar bješe slika i prilika Boga sve dok nije htio puno vise...................

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

 

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

 

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ovo je moj frend joco


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!






 


ponedjeljak, 30.06.2008.

 

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! to je Nikola Milec.......xD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Lana Rojc



| komentari (2) | print | # |


 



petak, 27.06.2008.

 

život nije fer.....

Nisam bila svijesna nićega kada sam bila mala al sada kada odrastam iz dana u dan svaćam neke stavari....za početak sam svatila da ljudi koji me ukružuju uopče nisu fer ne svi .....nađu zamjenu i mene vise ne poznaju al nema veze ...tj. ima veze jer se smatraš povrijeđeno,izostavljeno.....i sve ostalo...... koliko je to sada teško nikak vam nebrem reći...jer se to rijećima teško opiše....naći ću nove prijatelje al nikada to više nece bit to nije to ni približno isto ne da nije ni približno isto to je ništa nasprem onome....ovaj post posvećujem svima onima koji me više ne smatraju dobrom osobom,onima koji su našli zamjenu,onima koji bi voljeli bit moji prijatelji al su se naši putevi morali razić.....svi vi želim da znate da vas volim i da je moja želja da kada se sretnemo da se prepoznamo,zagrlimo,poprićamo i otidemo na pijaću.......a vi koji ste me smatrali prijateljicom i bila sam vam dobra al su vam ljudi nekaj rekli za mene i napustili ste naše prijateljstvo to vam znači da nikada niste me smatrali prijateljicom da vam ni do čega nije stalo.....da to znači upravo to.....a vi koji ste najgori a to ste vi koji glumite prijatelje al znajte ni jedan glumac nije tak dobar da se jednom ne spotakne i izplete u svoje laži kad tad znat ču ko je to i tada sa smješkom pored tebe proći ću i ak ću te pozdravit bit će ćudno.....a sada ću nekaj reć o vama ljudima kojih je fakat mnogo i ponosim se vama vi koji ste mi sve i nikoga od vas ne želim izgubiti frendi koji me nikada neće blatiti,i sve ostalo..........p.s. frendi moji dragi volim vas zauvjek m.a.t.e.j.a..............



| komentari (32) | print | # |


 



utorak, 24.06.2008.

 

evo pisem posta tinta mi se prolila....

bok ljudi !!!!evo ja napokon pisem posta!!!!ale luja.......dugo nisam sve al bas sve u skoli sam ispravila i nakraju sve je ispalo savršeno......sretanyes hehe čak sam ispravljala zadnji dan kad je bila fešta i uspjela ispravit.....mi smo vam feštali najprije u školi i onda kasnije u novoj vesi u domu......bilo je zakon mislim super tak sam se sa veljijem naplesala čovječe ludnica......no i tam sam vam upoznala neke noveščane simpa dečke i tak....sretan joj da ste vidli kakva vam je bila moja frendica čoveće pilo pilo pa se napilopartyparty hihi čak mi je bila smešna...hehe rekla je da ide spat u travu ja onak no je i hitila se u grm onak pikeći.....hihi bangbang no joj bilo je ludoooo....i te sam mamu nazvala kaj je dosla po mene u novu ves tj. ponas tam negde oko 1 i nekaj je bilo u pol 2 sam dosla doma!!!!bas je bilo fulll coool!!!!!da tak .....je......ove dane je tak vruče kak i sad da pisem post vani se nebre biti......vručina.....ludnica......yesyes da ove vam se dane sam zabavljam ....sad nema škole pa mogu....svaki dan se vani do kasno svi spominamo i tak.....bas uživamo....yesyes ajde idem si rađe napravim neki mrzli sokić pa aj vam ljudi cao....pufa.....



| komentari (31) | print | # |


 



ponedjeljak, 16.06.2008.

 

da i to znATE

zubozuboBOK!!!! KAK STE....??????joj dejan nemas srca moral si me izdat viš srakar vidi se da je moj bratić kad je tak intelektualan.........lol......beljbeljbelj aj pisala vam bum kak mi je bilo v Zelendvoru .....kak i sami znate ak normalno znate moj frend joco tj aj i tomo imaju konje.......no i ve vam je bilo u zelendvoru kao neki trening a posto vam oni jaseju normalno konje su isli tam i ja sam isla s njima i bilo je bas cool imam fotke pa bum dela da vidite a isto tak imam i neke svoje lude videje i to bim dela pa da se vidite e to vam moram reči čovjeće tak sam napisala dugi post i se al fakat dugi i te nekak zbrišem se sam opisivala kak je bilo i nakraju se obrisala bi vam ve naza pisala se al mi se fakat neda ........jos ve zalim za tim postom pa v životu nisam napisala tak dugog jbg.ka bus al bum ja pisala i dulje posta ve bum sam jedno rekla navijajte danas za nase da pobjede......HRVATSkA ......HRVATSKA tra lalalalal.....aj idem ja ve joj jos mi taj post v glavizubozubo idem ve bok pufa......kiss joj da fala sima ka komate papapa pufa jos jednom...kiss



| komentari (5) | print | # |


 



subota, 14.06.2008.

 

znate ljudi ve bum ja vam rekla koje su najbolje stvari meni od thompsona a to su definitivno pjesme:početak i ljutu travu bum vam dela te pjesme da čuje onaj ko nije,,,,,



| komentari (2) | print | # |


 


slike thompsona......

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (3) | print | # |


 


marko perković thompson....

Ovaj post je posvećen THOMPSONU............

Marko Perković Thompson
Rodno ime Marko
Poznat/a i kao Thompson
Rođen/a 27. listopada 1966., Čavoglave
Prebivalište Čavoglave, Split, Zagreb
Zanimanje pjevač
Djelatno razdoblje 1992. -
Producentska kuća Croatia Records
Web-stranica http://www.thompson.hr

Marko Perković je rođen 27. listopada 1966. godine u selu Čavoglave, u Dalmatinskoj Zagori (Šibensko-Kninska županija) od majke Marije i oca Ante. Svoje rano djetinjstvo i odrastanje je proveo u rodnom selu. Oca je rijetko viđao jer je bio odsutan zbog posla u Njemačkoj, a dolazio je kući samo za Božić i Uskrs. Marko u gradu Splitu završava srednju školu za ugostitelja. Ipak, njegov će život krenuti drugim putem – putem Domovine!
Po početku Domovinskog rata 1991. godine Marko je odlučno stao na branik svoje Domovine i hrvatskoga naroda. Strah tada gubi svaki smisao, a prevladava ljubav za slobodnom Domovinom i vjera u Boga. Rame uz rame hrabri borci nikada nisu dozvolili da sprska noga kroči na sveto tlo u Čavoglavama. Marko je u to vrijeme u rukama imao američku pušku Thompson, po kojoj je i dobio nadimak.
Iz toga doba potječe i prva Markova pjesma – legendarna „Bojna Čavoglave“. Pjesma koja se brzo proširila cijelom Hrvatskom, proslavila Marka, a ostalim hrabrim borcima dala snage i volje za obranu Domovine. Glavna poruka ove pjesme bila je upućena četnicima kojima je dano do znanja da neće u Čavoglave dok god ondje žive Hrvati, jednom riječju - nikada!
Nakon obrane Čavoglava 1992. godine Marko počinje priređivati humanitarne koncerte diljem Hrvatske. 1992. godine izlazi i njegov prvi album – Moli mala. 1994. godine Marko piše još jednu veliku pjesmu – „Anica – Kninska kraljica“. Tom pjesmom dao je do znanja svim srbima da krajina nikada nije, niti će ikada postojati – Hrvati će osloboditi svoj grad!
1995. godine Marko se spremno vraća u 142. drnišku brigadu, koja je sudjelovala u operaciji Oluja (4.8.1995. – 7.8.1995.). Bio je jedan od prvih vojnika koji su ušli u oslobođene Knin i Drniš. Iste godine izlazi i novi album – „Vrijeme škorpiona“.
Godinu dana nakon završetka rata, 1996. godine Marko je završio i svoj treći album – „Geni kameni“. 1998. godine daleko u visine ga je podigao album „Vjetar s Dinare“. Svoje mjesto ondje je učvrstio 2002. godine kada mu izlazi album „E, moj narode“.
2003. godine izlazi kompilacija „Sve najbolje“ s 18 pjesama. Na njoj se pojavljuje i jedna nova pjesma – „Ivane Pavle II.“ koja je posvećena dolasku pape u Republiku Hrvatsku.
Najnoviji album Marka Perkovića Thompsona je album „Bilo jednom u Hrvatskoj“ koji je izašao 8. prosinca 2006. godine. Na ovaj novi album se dugo čekalo. Marko je uz mnogo truda sa svojim bendom snimio pjesme, koje je publika prepoznala. Prodan je u približno 100.000 primjeraka.
Marko Perković Thompson je jedan od najvećih glazbenika u Republici Hrvatskoj. Njegove slušatelje najviše privlače pjesme domoljubne tematike u kojima naglašava svoje Hrvatstvo i ljubav prema domovini.
........................................





| komentari (5) | print | # |


 



četvrtak, 12.06.2008.

 

bok............

evo ja odlucila napisat post.......heh da pisala bum o jučerasnjom danu mislim nikaj posebno nije bilo u skoli il je bilo ne nije mislim da nije e s frendima iz razreda sam pricala u vrucim temama kakve su treskali ja sam kepavala.......roflrofl joj da nije mi opce bilo hudo kak obicno bilo je zabavno čak sam se ja nasmijala......yesyes no i tak ja dojdem doma i te se misim ve pa pem spat a ka bi zmislim se da moramo napravit plakat no i pa sam nika ne spala i idem vam ja k glisti jer smo kod nje delale zam one koji neznaju glista je katarina ereiz!!!!no idemo mi tam takvo je bilo vreme čovece ja mislila bit će kise i taman ka dojdemo k glisti počne padati ma super nisam zmokla jer da zmoknem te me glava buli a onda nije dobro!!!!no i delamo mi plakat i ajde nekaj napravimo mislim vese smo se zekale ne delale tj.ja sam delala ove su se zekale !!!!no i imam neke fotke bum ih dela ........za lanu:bez brige onu tvoju nem!!!!hehe a da i danas sam dobila dve petice iz zem jeeee.......zubozubozubo no nem vam vise o tom e dogovorili smo se de bumo meli zavrsnicu pa valda kod ninija na ranču al nisam sigurna da da sam znate ka smo deckima kupile mi cure al nem rekla ka slučajno koji sad tu prije ne precitazubozubo zutra se slikamo hihi kak budo to lepe slike aj idem papa bok pufffffaaa



| komentari (13) | print | # |


 



srijeda, 11.06.2008.

 

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! ovo vam je moja fotka.....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



| komentari (17) | print | # |


 



ponedjeljak, 09.06.2008.

 

evo mene....

zdravo ljudi kak ste mi vi kaj??????ja sam vam u posljednje vrijeme dosta lose sve me muči čak i one stveri koje me nebi trebale al me muče!!!!!meni vem kao i obično nekaj s internetom ne valja al alda se bu to popravilo pa bum opet mogla pisat postiće......već vam nisam tak dugo pisala ka se ni ne sjećam al bum ja to sve nadoknadila poslije skole ve fakat nebrem moram si ispravljat ocjene pa uvjek neki testi ispitivanja..........vec nisam u miru ptrespavala noc ne zmisim se uvjek se budim dost rano kaj se ucim.....koma........crycry ste bili na varteksu da je bil koncert i ona utakmica????ja sam vam bila sa skolom al nazalost sam na utakmici nismo mogli ostat na koncerut kad je vjutro bila skola!!!!!crycry pa ak ste bili mi napisete kak ste se proveli ja vam sad idem corit kad sam umorna pa se jos cujemo......pozzz...pusa......vejika.....



| komentari (4) | print | # |


 


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.