< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (15)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

 

Design by ZOKA

 

ja sam....

ime: Mateja Žnidarić datum rođenja:17.1. mjesto:Družbinec
msn adresa :puma_009@hotmail.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


href="http://img604.imageshack.us/content.php?page=blogpost&files=img256/4116/stupidspongebobjc5.gif" title="QuickPost">QuickPost
Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

 

Linkovi

deni009...........na početku stvorio je svjetlo i čovjeka da mu bude slika evo ti pa vladaj zemljom pravednom,u to vrijeme čovjek biješe dobar bješe slika i prilika Boga sve dok nije htio puno vise...................

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

 

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

 

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ovo je moj frend joco


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!






 


subota, 23.02.2008.

 

kak diiiiivno.............

nikaj opće nije diivno to sam tak napisala bezveze !!!!!!!bang e cure su bile na odbojki !!!!!opce neznam koje su nakraju bile!!!!!cry da saznam vam velim!!!!!pa skoro sve curke iz razreda idu na natjecanj a to su:Lana rojc,katarina ereiz,dorotea levanic,inga brlek i ljiljana vincekovic!!!!!!a u razredu je sve ukupno 16 ucenika, 8 cura i 8 decki!!!!!yesnajmanji razred smo u skoli i svi smo si medusobno dobri!!!!!yes!!!!!!!no tak kaj bute nekaj znali o mom razredu!!!!!idem ja pa se ćujemo!!!!pusa !!!!kissbok!!!wave



| komentari (23) | print | # |


 



utorak, 19.02.2008.

 

ejjjjjjjj..........

wavebok!!!!!!evo pa da vam nekaj novog napisem kad već dugo nisam nikaj pisala!!!!!!!!nonoa da se zmislim nekaj napisat te neznam kaj!!!!!nonoheadbangE bas sada sam dosla doma iz skole!!!!yesi jako mi je dosadno pa sam odlučila dojti nekaj pisat!!!!!!no i tak je to !!!!!!da nisam vas pitala kak prešlo valentinovo???????naughtynaughtyheh meni je bilo ok i vise nek ok!!!!!smijeh !!!!!!!no pa napisite mi u komentare kaj oćete da vam pisem jer neznam kaj pisat!!!!!! da se dogodi nekaj novo vam javim!!!!!!yesve pa idem pisat zadaću!!!! yesyespa pa......s ljubavlju mateja!!!!!



| komentari (7) | print | # |


 



ponedjeljak, 18.02.2008.

 

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentari (6) | print | # |


 



četvrtak, 14.02.2008.

 

valentinovo..............

ej ljudi!!!!!sretno vam valentinovo volite se,ljubite,mazite,i pazite!!!!!!!!!!!kiss kisskisskisskisskisskisskiss a vi kaj nemate partnera/partnericu isto budite sretni bute si i vi nasli nekoga uvjerena sam u to!!!!yesvoli vas............................vasa.........i...svoja.............mateja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!smijehsmijehsmijeh



| komentari (9) | print | # |


 



ponedjeljak, 11.02.2008.

 

turnir.......

bok pa da nekaj napisem za turnir!!!!!!ja sam bila za orač normalno kad mi je igral brat!!!!!!!al nazalost u finalu su izgubili od mladosti iz varaždinskih toplic!!!!a treće mjesto je pripalo novoj vesi!!!!!!!yes a tek tolko kaj bute znali ako neznate!!!!!!!sretan ja vas pozdravljam pozzzzzzz!!!!!!!sretan i da komentirajte!!!!!!



| komentari (4) | print | # |


 



subota, 09.02.2008.

 

bas je bilo cool..................

sretandanas je bas mi bilo zakon !!!!!!!!!!!sretanjahala sam konjićazubo!!!!!!!!!!!ono fakat to je bas cool!!!!!thumbupe a posle sam se isla rolat!!!!!!!!imam tu neke slikice pa pogledajte sretan!!!!!!možda su malo smijesne roflal nema veze!!!!no i tak komentirajte ....................... pozdrav!!!!!wave i saljem vam pusu kiss!!!!!!!



| komentari (5) | print | # |


 



petak, 08.02.2008.

 

Ste za čagicu?

headbangheadbangheadbangYo babe!
jedan okret uljevo pa zatim na opačke i na glavu (oprez puca glava)headbangheadbangheadbangheadbang

Sad ljudovi jedan veliki twisst!!!!!roflroflroflrofl

Kak sexYYYYYbangbang
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentari (9) | print | # |


 


sve je super ,sve je za pet !!!

sretanbok!!!!!!!sretan zakaj naslov sve je super sve je za pet pa zato kaj sam danas dobila prvu jedinicu al kak se veli jedan ali vrijedan i to iz njemačkog !!!!!sretanal nema veze bu bolje!!!!sretannisam vam pisala jako dugo jer nisam mogla no al od tada pa do sada nikaj novo!!!!!osim jedne stvari idem na sviranje gitare svaku srijeduyes !!!!!fora je!!!!!no i to vam je to za sada pozdravljam vas!!!!!pusek!!!!sretan



| komentari (6) | print | # |


 


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.