sArA & mArInA.....a.k.a puknute do daske..[6.b the best!]

subota, 21.06.2008.

šok, šok, ŠOK!!!!.....ili ti tursko treće čudo...[...kraj školske godine=) ]

Šoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook
to je jedina riječ koja može opisat jučerašnju utakmicu...
Taman kad smo imali pobjedu u rukama neki kreten turski
faulira našeg igrača i zabije gol u nepostojećem vremenu
a sudac glupi namjerno produži vrijeme......
sad bi pralas reko jebemu kenjca....haha
sinoć sam plakala ko kišna godina...
prvo sam se derala klasniću ljubim te..
a onda ŠOOOOOOOOK!!!!
neka, neka nemogu oni zauvijek
imat sreću....razbit će ih nijemci nece znat šta ih je snašlo
Stvarno ko može imat toliko sreće....neka, neka
nece zauvijek slavit....u iducoj utakmici (kad budemo igrali
protiv njih) razbit čemo ih...tako je to ad bijes izađe..
***********************************************************
bilić....legenda
croatia
***********************************************************

ali eto nemože cijeli post biti samo o hrvatskoj*
moram malo napisat još o jučerašnjem danu*
SLAVLJEeeeeeeeeeee
gotovoooooooooooooo nema više škole
a
issse kako sam sretna*
nema više dizanja u sedam, domaćeg....
mogu mozak na pašu*
bili smo jučer ja, ana, marina, pralas i dicka
na panju*
yeah bilo je odlično...marina i pralas su izgorili*
*********************************************************


šta bi više pisala....hm,hm
e daa zaboravila sam vam dat rezultate ankete...
ipak je lijepši LUKAS PODOLSKI...

evo vam najljepših komada na euru:

ivan rakitić♥(hrvatska)
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


lukas podolski♥(njemačka)

Lukas Podolski
lukas podolski

i naravno C.Ronaldo♥(portugal)
c.ronaldo

vasa: kawasaky

- 12:52 - Komentari (41) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • 6.b.is the best(07/08)

[..o NamA..]

  • ...sArA...♥
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    sliku sawite koja van je lipša...hehe.
    ja sam ih radila u fotošopu...
    klikni da uvećašš malo su mutne=)







    ime:pa sara
    prezime:ha,ha
    nadimak:
    kawaSaky, malla, vanzemaljac,
    godina:12ipo
    razr:7.b na jesen=))
    SChul:Gruž iliti cipolska
    slusam:avril, lafee, rihannu
    nekad linkin park, 50 centa, akona, PCD.....
    volim:
    -sebe
    -rakitića..presladak
    -C.Ronalda
    -podolskog...mm
    -čokoladu
    -svoj razr
    (osim nekih izuzetaka)
    -gumene bombone
    -jizajiseeeeeee
    Ne volim:
    -školu
    -učenje
    -turke...grrrr
    -kad radimo radionice
    o blogovima, prijateljima,
    ruganju....
    -kad radimo glupe
    radionice o nasiljuheadbang
    -kišu i zimu
    -glupe i dosadne ljude
    b.f.f: marina i ancy
    ostali:
    dicka*
    pralas*
    ljube*
    bobicka*
    jopa*
    plenka*
    butjerka*
    custa*
    bozena*
    mateo,boban,corak*













    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    MaRiNa:♥









    ime-Marina
    prezime-imam
    god-12ipo
    razred-pa najbolji 6.b.
    skola-GRUZ
    slusam:avril,rihannu,nekad Hilary duff,
    50cent-a,akona,pussycat dools...
    Volim-
    -cokoladu
    -prijatelje
    -svoj razred
    -c.ronalda
    -sebe
    -more
    -praznike
    -jizajiceeee
    -zake
    -gumene bonbone
    Ne volim:
    -nives keru
    -skolu
    -cobane
    -barandure
    -radionice s viki
    -mat, engl i ostalo
    -kristica(dosadan ko' kristic)hehe(nema goreg)
    -pospremat
    -kad me zovu koka hh
    -domace radove
    b.f.f: sara i ancy
    ostali:
    dicka*
    ljube*
    bobicka*
    pralas*
    jopa*
    dena*
    ljuca*
    plenka*
    .........














    *[AnCy]*&hearts






    ime:ana
    prezime:imam
    nadimak: ancy
    ancica......
    dob: skoro 13
    skola: cipoli
    live: nunca
    razred: 6.b
    slusam:
    avril, rihannu,
    hilary duff, seku,
    PCD, akona...
    b.f.f: marina i sara












[..provale..]

  • sara: imaš buhe u kosi..
    božena: ma nemoj ja
    za razliku od tebe
    ne perem kosu...
    (sama si priznala)

    na satu prirode
    denis i mateo nemirni
    pa se pocne derat na njih..
    :necu vas vise molit da usutite..
    dosta je prekini..
    ajde molim vas usutitebangludlud

    nabraja ljuca kontinente:
    s. amerika, j.amerika, europa,
    afirika, azija i japan..lud

    idemo mi kroz skolu.
    iduci sat matematika..
    kazem ja ljudi sad nam
    je matematika..
    jopa:neeee...a sta si rekla?lud

    sara: kokosji chicken...lud
    (trebalo je rec koksji mozak)

    pita profesorica denisa,kako se
    na eng.kaže prozor?on kaže
    -window
    -a kako se kaže njegova množina??
    -windowsi...ludludlud

    sara: ti si glup..
    denis: a ne ti si..
    (aaa...vidi se)

[..EvO i MaLo ViCeVa..]

  • Dolazi sin mami pa je pita:
    -mama lete li anđeli??
    -naravno sine,a zasto me to pitas?
    -jucer je tata jednoj spremacici rekao anđele,
    a ona nikako da poleti!
    -vidjet ces ti kako ce ona sutra letiti.yes

    Natjecu se 3 vampira tko ce vose popit krvi.njami
    Dolazi prvi krvav do koljena i govori:
    -vidite li onu tamo skolu,tamo nema vise krvi.
    Dolazi drugi krvav do vrata pa govori:
    -vidite li ono tamo selo?Tamo nema vise krvi.
    Dolazi treci cijeli krvav,pa pita:
    -vidite li onu tamo lampu?
    e,pa ja je nisam vidio....




    OvO sU nASe LeGeNdE Iz 6.b.


    To je nasa Anchy...Ma legenda do daske....


    Ovo je bobicka.Totalna legenda...
    ...Nasa rokerica.....


    E,ovo je legenda Dićka.Sta ta sve provaljuje.....


    Ovo je Jopa legenda


    Ovo je Ljuca,ns glavni razredni zabavljac....


    Lore legenda...


    Balica zenskih iz naseg raz.
    u basu....


    Bobicka i Dicka legende...


    Saky i Doris...


    Napad na dnevnik.....


    Dicka i Bozena luđakinje....


    Anchy,Sara,Dicka i Butjerka....


    Saraaaaa












    ako te budu pitali "kako si"?
    uvijek odgovori "dobro"!
    jer prijatelj ce se radovati,
    a neprijatelja zavidjeti.
    Samo ces ti znati kako ti je.

    Ne pijem da se napijem,
    ne placem jer me boli...
    pijem da te zaboravim,
    a placem jer te VOLIM...=)

    Oprosti mojim usnama
    sto traze dodir tvoj,
    oprosti mojim ocima sto traze
    pogled tvoj.
    I posljednje je sto te molim
    ...OPROSTI MI STO TE VOLIM..=)...

    Pijem ,a dusa mi place...
    patim,a volim te sve jace...
    zivim,a zivot mi se rusi...
    nosit ces me na dusi..=)

    Decki su kao autobus,
    proce jedan dođe drugi...x D

    A nece proci jos mnogo dana,
    a necu biti sama,
    kad vidim osmjeh tvoj,
    shvatit cu da si...ZAUVJEK MOJ..=)

    Ako me ikad ranis i dusu povrjedis,
    upotrjebit cu samo jednu kletvu:
    "DAO BOG DA TI MOJE USNE BUDU LJEK,
    BEZ NJIH DA BOLUJES ZAUVJEK...X D


    Nitko ne umre kao djevac,
    jer zivot jebe svakoga...=P

    65% znas da mi se sviđas
    75% znas da ne mogu bez tebe
    85% znas da si sexy
    95% znas da te volim
    100% znas da te zajebavam

    Bog me stvorio zato sto sam ljepa,
    a tebe zato jer ima smisla za humor..XD

    Voljela bi da sam droga da me volis kao Boga,
    da me ubrzgas u vene,pa da umres
    zbog mene...=)

    Smijeh je znak srece,
    nada znak vijere,
    poljubac znak ljubavi,
    a imati mene za curu je znak
    DOBROG UKUSA...=)

    Voli onog tko voli tebe,
    ali pazi da te ne zajebe,
    kad kaze umrijet cu zbog tebe,
    reci"umri ko te jebe...=)

    I lost my teddy bear...
    will you sleep with me...???XD

    Za vitko tijelo smrcite bijelo...
    Za dobar vid potegnite speed...
    Za bistru glavu pusite travu..

    Imam jedan zivot i tebi bi ga dala,
    imam jedno srce i to bi ti dala,
    ovu dusu tebi bi dala,
    a da imam mozak ne bi ovako SRALA...=)

    Imali smo nesto zajednickog.
    Ja sam voljela njega,a on sebe...(KRETEN)...

    Lako je voljet onog kojeg si mrzio...
    ali je tesko mrzit onog kojeg si volio...

    Jednom si rekao da sam dijete,a to su
    bile rijeci sto bole,jer nisi znao da dijeca
    ....NAJLJEPSE VOLE....

    Nikad nemoj cekati princa na bijelom konju...
    obicno dođe konj u bijelom..BMW-u...=)

    ...Znam da sam pogrijesila
    i kajat cu se do kraja zivota...
    jer ti si bio i ostao moj grijeh i moja najveca sramota...
    Ali svaki tvoj udarac ja podnjet cu sa smijeskom,
    jer doci ce dan kada cu i ja tebe zvati
    .....GRESKOM....

    Otisao si pa neka si....
    Da si barem bio sexy...
    Jes da je svaka dala....
    E ja sam te zajebala...
    Bolje mi je bez tebe...
    I na kraju tko te jebe...

    Jebem i jebat cu,tko procita i...njega cu...

    Ako te gnjavim zovi 92
    Ako te prestrasim zovi 93
    Ako te povrjedim zovi 94,
    a ako me zelis zazovi...moj broj...XD

    Oce nas koji jesi mercedesa mi donesi,
    sveti se ime tvoje neka bude metalik boje,
    u ime oca i sina neka bude pun benzina.
    I jos nesto te molim Boze neka sjedala
    budu od koze...






    Glitter