srijeda, 22.03.2006.

Hy ljudi
,.,..,.,.evo ja se sitila napisat novi post.,.,.,.,.PUNO VAM FALA NA KOMENTARIMA.,.,.,.,.evo ja se ovih dana trudila vama ostavljat puNo komentara..,.,.,..,ljudi ako želite da budete u LINKOVIMA samo mi recite,..,..,.to cu odmah napravit.,.,..,ako vam se nešto na blogu ne sviđa samo mi se potužite,..,..,..,..samo da vam kažem ovih dana imala sam puno kontrolnih,ispitivanja,pa nikako nisam napisala blog.,..,,.usput otac mi brani više na blog jer kaže da je to nešto bezveze.,..,.,.,NEMOJTE SE LJUTIT AKO NISTE ZADOVOLJNI KOLIKO SAM VAM KOMENTARA STAVILA,..,.,..,.,.IPAK ME SHVATITE.,..,.,.,ovaj put vam baš i nemam šta pisat.,.,..,.osim .,.,..,osim.,.,..,.više nesmjem ic u mastersa.,..,.,.koja šteta.,.,..,moim puklo u glavu da me više na puštaju,a ja ništa njima nisam napravila.,.,.,.,.govore mi da sam mlada za te stvari.,.,..,.,.starci su mi baš koma.,..,.,..,a šta da vam više kažem.,,.,.rekli su mi da ce me samo ponekad pustit,a to znači u 1 godinu 1 put.,.,..,.,.ma znam ja njih.,.,..,.,.aj i to je nešto.,.,..,.,.samo si govorim BOLJE IŠTA NEGO NIŠTA.,.,..,.sad pošto vam nemam šta pisat šaljem vam puno,puno pozdrava .,.,..,.,..,..,.,

VeLiKa KiSsSsA



| 11:36 | Komentari (73) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>