svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

O MENIIIIII!!!!!!

Od 16.8.2007. bilo vas je:
Free Web Site Counters




Free Web Site Counters

Image Hosted by ImageShack.us


HAHA....NEŠTO O OVOM ČUDNOM BIĆU...
ime su mi dali-nikolina...
prezime-pa....čekaj te da se sitin....
sad ču u 1.srednje....wink
upisala sam:hoteljersko-turistički komercijalist....
Slušam.hmmmm...mamu i tatu...valjda......haha...
al ja vam moji ljudi sve slušam od muzike
tako da nebi došlo do zabune al ništa određeno..ukratko ono šta mi se svidi....eek
VOLIM:sebe...haha....
svoje prijetelje,jest slatko,dobru muziku,dobar izlazak,
ma ja vam ljudi moji sve šta ima veze s ludiranjem...haha...
NE VOLIM:dvolične osobe..
pogotovo muške,ljude loše naravi... ma malo toga ja mrzim al..
uvik se nađe iznimka...smijehe i školu da ne zaboravimdead
Eto to je nešta ukratko o meni a ostalo če te saznat kroz postove....


Evo par slikica.......
.....*JAAAA*.....
Image Hosted by ImageShack.us



.....*GUČKAAAAA*.......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


.....*NINAAAAAAAAAAAAA*..........
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


....*JA I NINOČKA*....
Image Hosted by ImageShack.us



.....*ZELIČKA*.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


.....*IVONAAAAAAAAA*........
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


EVO NEKI COOL BLOGOVI!!!

NinaaAAAaaaaaa
GučKa....
DVI BLESEEEEEEEEE......
RaFicA...
JoPeeeEeEEE
RoS@nD@@@@@........
LudA KiKe.....
PhiLip......


E ljudi i da ne zaboravim čitaj te makarski list na:MAKARSKI LIST

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

DA LI???
Da li mi morate reći da ste ga vidjeli,
kad ga već zaboravljam?
Da li me morate pitati dali ga volim
kad već unaprijed znate odgovor?
Da li mi morate pričati o njegovoj sreći,
kad moje srce vlažno je od suza?
Da li me morate sječati na njega,
kad je ionako već svemu kraj????????????


Until I Die


You left me again
I know you would
I could never be with you
Never see a face
Which sais: come to me
Never feel the presence
Of somebody here:
No one knows just who I am
Who I am...
Happiness left me again
I had none
Only pain inside myself
I'm hiding in my shell
Until I die!!!!



Until We Meet Again

It's heavy on my own
I've been tired all along
Inside my head, it burns so deep
Feeling so weak

Catch my tears as they fall
Those will be the last

Let my dreams be with you

Untill we meet again
Even though dreams can't make you real!!!!




For The Lost Loved Ones

When I found this heart
It was already broken.
But I threw a very special part away
And now I'm longing to get it back...

How strange could life be?
What do we realy want?
All I know is that I still love you...





utorak, 08.05.2007.

.........oN........

OLA….
Odmah na početku se ispričavam što je ovaj post tužan, al mora bit jer je riječ o njemu….Mislila sam da sam ga zaboravila al nisam….kad ga vidim opet se sve vrati, jer kad si nekog dugo volio kao ja njega ne možeš tek tako to sve zaboravit i priječi preko toga……nakon svega što mi je učinio ja opet mislim na njega…ne izlazi mi iz glave….no
Da mi se neko drugi počme sviđat dogodi se lako al kratko jer on mi se mota stalno po glavi…uvijek ču bar malo ga voljeti i nikad ga neču preboljeti…nijedan drugi to nemože u meni promjeniti.
Želim ga zaboravit al kako??!!Došao je u moj život i ostavio bolan trag…od tad nije ništa isto….sve se promijenilo a najviše ja….ničiji mi osječaji nisu važni…postala sam hladnokrvna prema svemu a najviše prema ljubavi…..sve zbog njega…
Možda i mogu preći preko svega što mi je učinio,nakon što se ponašao prema meni kao prema igrački ali nikad mu neću oprostit iako ga volim……razmišljala sam dosta puta i ne želim više misliti na njega…živi se samo jednom i ne triba se okrečat i vračat za onim što me povrijedilo najviše….za njim..za kretenom….

Image Hosted by ImageShack.us


OVAJ POST JE POSVEĆEN NJEMU………..Osobi koju sam voljela i još volim….
Ispričavam se još jednom i pozdravljam vas sve do idučeg posta…..pozzzzz…wave



P.S:I molim one osobe koje znaju o kome je rič da njegovo ime ne spominju u komentarima….HVALA!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Rođena sam da patim,
rođen sam da gubim, uvijek tugom platim što volim i ljubim...
Što je bilo prošlo je moje vrijeme došlo je...
svaku bol da bolom vratim i svaku suzu da suzom naplatim.....



komentari (26) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

s