< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

a ovo mi je prvi blog tako da nezanm sta da kazem o njemu,opisivat cu uglavnom sve i svasta sto se događa na pujankama do događaja u srednjoj,have fun :D

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

muzika


Free Music

Music Lyrics



Music Lyrics

subota, 26.05.2007.

ala brale ... :D

da započnem ovi tekst sa naslovom,ala brale ono smijehsmijehsmijeh
bliži se kraj ljudi još samo 16 radnih dana i mi smo freeeeeeeeeeee woho partypartyparty šta san tija reć a da evo bliži se kraj godine,a kako kraj godine i nacionalni ispiti rolleyesrolleyesrolleyes(mislim zašto baš mi moramo biti pokusni kunići onom seljačini primorcu...zalivenzaliven)

ipak sve u svemu pišemo sljedeći tjedan ancionalne i kao šta svi vi zante to je jedna pizdarija kako bi se naši pokušali ulizati u europuheadbangheadbangheadbang ali od toga nece ništa biti mouthwashmouthwashmouthwash jer koliko ja znam tamo di mi uđemo sve se raspadne pa tako će se i europa ako upadnemo,a sads da ne skrećem sa teme headbangheadbangheadbang

znaci nacionalni su 30. i 31.5 počinju u 8:00h,ala koju ću ja sprdačinu napravit od toga pa to će bit miraklu ljudi moji,hehe bit ću u sobi broj 2,a pogodite ko će mi bit dežurni učitelji rolleyesrolleyesrolleyesrolleyes
dvi profe koje me najviše vole alajbeg i smoljanović iz povjesti,brale moći ću radit takvu sprdanciju nece me izbacit cerekcerekcerek
hehe ponit ću gajbu cole i slamke i kad buden pri kraju srkat ću tako ću ispozdit sve,a šta se cole tiće,ako bude nešto rekal pokazat ću u pravilnik di piše da mogu nosit sok winkwinkwinkwinkwink
hehe to će biti prava sprdaćina,a poslin toga će biti naravno lipo ladovina i na more,gušti su gušti,hehe,pa ljudi moji jedva čekam sridu i četvrtak.etoga to je sve od menethumbupthumbupthumbup

čujemo se i ostavite mi punooooooooo komentara wavewavewavewave

hehe pozdrav svima wavewavewavewave



| CoMmEnTaRiChI (143) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.