< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

a ovo mi je prvi blog tako da nezanm sta da kazem o njemu,opisivat cu uglavnom sve i svasta sto se događa na pujankama do događaja u srednjoj,have fun :D

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

muzika


Free Music

Music Lyrics



Music Lyrics

subota, 12.05.2007.

o našoj rivi.........

evo da napišem nešto i o našoj lijepoj staroj rivi....To je prije bilo okupljalište mladih di se moglo prošetat,popit kava,zajebavat se i radit svakakve gluposti,bilo je baš baza i uvik je bilo svita,a šta je bilo najlipše kava uopće nije bila skupa...

ova nova riva nema veze sa ambijentom u kojem se nalazi sve izgleda ogavno....one tehno beton ploče se uoče ne uklapaju sa ostatkom materijala,dobo rada će se Karmen najidit jer blatin rivu,ali jbga kad mi se nesviđa šta svi moramo iamt iste ukuse....rolleyesrolleyesrolleyes

pa napravili su smeće od rive,one ploče su stalno šporke i triba ih glancat svaku večer,kaav je sada veća nego u dubrovniku ala 13kn pa užas i sada me vi pitate zašto ja blatin novu rivupuknucupuknucupuknucu

možda je lipa u slobodnoj ali je ogavan u stvarnosti ili joj ipak treban dati još jednu šansu sve u svemu nije mi baš dragamadmadmad

pozz svimakisskisskiss



| CoMmEnTaRiChI (52) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.