POSJETITE
mopsron

pugron

14.09.2007., petak

EVO MENE NATRAG

I eto mene natrag! Škola je počela u punom jeku,glazbena isto tako(mada ju još ne doživljam,ali valjda bum se zbudila prije koncerta!) na moru sam bila s jednom jako dragom osobom,dakle sa Stankom na Kačjaku (pa si vi mislite gdje je to!). Bile smo tjedan dana i bilo je savršeno! Bila sam i u Dubrovniku baš kada je bio požar,pa je avion sletio u Splitu,a iz Splita smo išli busom do Dubrovnika! Prvu noć smo požar gledali kroz prozor,gorio je srč,ali nije bilo blizu nas,mi smo bili u Mokošicama! Ali sljedeći dan smo bili evakuirani iz Mokošice jer je i ona gorila,bilo je grozno,sve okolo je bio dim,most je bio zatvoren i nije se moglo preko njega. Gasili su ga vatrogasci i djeca. kažu da je puhnuo Jugo sve bi izgorilo,toliko je strašno bilo. nakon probdjele noći vratili smo se u stan,sve je smrdjelo,a planine su izgledale prejadno,grozno! strašno nešto,nadam se da će odgovorna osoba koja je izazvala požar jednoga dana osjetiti koliko je to grozno! toliko od mene za prvi put! PA,PA!

- 19:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Srpanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovo je blog o mojim razmišljanjima i o meni!
Škicnite i na blog o mom peseku Ronu:
mopsron