POSJETITE
mopsron

pugron

11.12.2006., ponedjeljak

LUDNICA PRED BOŽIĆ!!!!!!!!!

Ajde još jedan post da napišemo...Počnimo s nedjeljom...smokin
Dakle, nedjelja, ujutro se probudih odoh na veterinu, no to nije važno, i dođah na ručak i poslije ručka s tetom krenuh u Mercatone! Naravno vozio nas je tetak i mama je išla s nama. Zašto smo išli u shopping?? Pa valjda da kupimo neke sitnice...poklone...špeceraj...nemam ni sama pojma po kaj smo išli!lud
Uzela sam neku siću, naughtytek tolko da imam ako mi zatreba...Osim što smo se vozili pola sata do dućana, tamo smo proveli puna 3 sata i ja sam poludjela, pucala mi je glava i živcirala me gomila ljudi koja je kupovala darove...mislim, nekada se Božić svodio na to da se pokloni naranča-danas se pokloni cijelo drvo,j edan bonbon-danas cijela bonbonijera, mali autić-danas robot, a da ne prićam o DVD-ima i CD-ima, pa gdje ovaj svijet ide, i onda ljudi još kukaju kako su u minusima, kako ih "jedu" kamate, kako nemaju prebijene kinte...bangLjudi!-štedite, ne trošite toliko za gluposti koje vam tako i tako ne vrijede toliko koliko vrijedi čaša soka popijena s prijateljem ili obiteljski ručak, on ne mora biti obilan, dovoljna je juhica, krumpirići, meseko i salata....
Ali u velikim centrima je jeftinije kupovati, jest jeftinije, ali kada malo bolje promisliš, koliko košta litra benzina, a koliko kilometara treba do dućana...jel to jeftino? noE pa nije, sve se svede na isto! Pa nam i slijedi zaključak da nije shopping došao iz RAJA, prvo je došla batina!
No vratimo se mi na naš obilazak dućana...dobila sam kruška-fotelju za sobu koju sam si oduvijek željela!thumbup
I mali zaključak je dovoljan. Neznam koliko ovaj post ima smisla, ali ja se izjadala pa čitajte!smokin

- 21:28 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Srpanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovo je blog o mojim razmišljanjima i o meni!
Škicnite i na blog o mom peseku Ronu:
mopsron