POSJETITE
mopsron

pugron

08.12.2006., petak

OPET JA!!!!!

mah svima! Ovo je dakle nešto novo, ja napisah novi post, kao što vidite!thumbup A on je posvećen volontiranju i prodaji kalendara...
Pa krenimo od početka, ja dakle volontiram na veterinaskom fakultetu s onim jadnim pesekima i macama, a vidim i konjiće i ostale životinje!wink Svaki put, kada mogu, donesem vrećicu novina koje nam trebaju za kaveze u kojima su psi, psi se moraju prošetati, nahraniti, odvesti na pregled po potrebi, treba im dati tablete...Potrebna je i hrana ( ona nam je od velike važnosti!njami) kojoj nije važna kvaliteta! Može biti i Pedigree i Hill`s i Eukanuba i najzadnjiji šrot(oprostite na izrazu!). Njima je važno samo da nešto popaju.njaminjaminjaminjami Mogu biti i konzerve i dehidrat i salame....potrebni su i lijekovi i zdijelice i plahte i posude za hranu i vodilice i lajne i ogrlice,pa vas ovim putem molim da svi koji mežete donirate nešto od toga!!! Možete se javiti meni na e-mail koji glasi: sasaspanovic@net.hr
Naravno i financijska pomoć je dobrodošla! Pa ovim putem ponovno pozivam ve ljubitelje životinja da kupe kalendar od Noine arke koji košta simboličnih 20 kn, novac ide za životinje, za njega se također javita na moj mail iznad!thumbup
Inaće, trebate osjetiti tu sreću kada uđete u sobu s "kavezima" , psi laju i vesele se i jedva čekaju da se prošeču,z aboravljaju na bol, repeki idu sve u 16,neki niti ne stignu izaći, već se popiške u čekaonirolleyes.....
I tako bih mogla do sutra pisati, zato pozdrav i nadam se da nekima od vas ovaj post nešto i znaći!wavemah do sljedećeg pisanja!!!

- 22:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Srpanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovo je blog o mojim razmišljanjima i o meni!
Škicnite i na blog o mom peseku Ronu:
mopsron