Kolko me posjećujete...

counter

Pjesma...

Pjesme...tj. moj mp4...:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


KoMoWi oN/oFF

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je blog jedne ludache koja ima 13 god i na neki način uzbudljiv život...pa, ako vam se sviđa moj blog, posjećujte me i komajte mi!!!!!!!!!!!

Linkovi

Blog.hr
Blog servis


četvrtak, 01.01.2009.

Wii!!!!!

Ljudovi moji dragi...sretna vam nova...joj, fawa wam lijepo kaj ste mi komali...sad se neko vrijeme mozete nadat da ce blog ostat...nakon nekog vremena (oko 3. mj.) cu ga vjerojatno izbrisat...ak necu imat dosta posjeta...hh...isee..nemrem vjerovat na je vec 2009.. djizs...

p.s.
Odite na moj blog na blogeru (Mala pahuljica =) - klikni) i procitajte kak sam se provela...bilo je rpeludo...ukratko...et, to je to...

zahvaljujem:
almi, popovackim mazoretkinjama, ludachi do neba, mari, mawoj miss, cool girl, petasici i svima drugima (ako ih je uopce bilo) koji su mi komali...

POZZAM:
sve moje kolege koji mi ovdi komaju (gore nabrojeni), svim mojim kolegama koji mi komaju na blogeru (gore link - na tom blogu) i jos mnogo, mnogo ljudi koji su mi jaaaaaaaaako dragi (moje susedice: Katu, Anchy, Tenchily, LUCY LU...) i svu moju ekipu iz razza...i sve ljude u mojoj skoli...osobito...khm...lucy zna...al nije bitno...=)

To je to...uzivajte i sve najnaj vam zelim u novoj 2009. godini...


PuFfa!!!!!!!!!!!!!!!!

Vale =)



*Piši* (8) *CrTaJ* osvježi blog

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.