razlijevamo puding

utorak, 26.09.2006.

hehe. >8)

prebacio je svoj dvobojni cilindar iz lijeve u desnu ruku uz najveci moguci luk.
dok ga je desna stavljala na glavu, lijeva je kliznula u bijelo crveni džep na bijelo crvenom odijelu.
desna je popravila kragnu, a dugi koraci pokrenuli njišućim koracima naprijed.
kuda? nema pojma, ali nije bitno, na njegovom dlanu ova planeta se zrcali.


howdy folks. vikendno odsustvo, kako od bloga, karlovca, tako i od drustvenosti. but hey, such was the mood. hit it swinger!


prvi koraci su protekli uz umovni ritam, zaobilazeci tek pokoje prepreke na putu.
brz je to hod. odlucnog tapa.


u petak je bio rodendan, na kojem je bilo iznenađujuće ugodno. nakljukas se cugom i grickalicama i svugdje je. ljudima je u stvari veoma lako. u subotu sam pak bio u zagrebu kod bake, i navecer vani. nisam spavao, bu. pa sam vani sutio usred hajper vesele ekipe. a dobro onda poslije nisam i guro sam se ramenom jer mi je bio ćeif. ma bio mi ćeif!


usput je pobrao neki stap, potpuno ravan, i cas ga vrtio u ruci, cas lupkao njime o suprotni dlan odasiljuci ritam. music was on the tip of his magic wand.


u nedjelju sam pak bio u sc-u na spotovima. bilo mi je uberfajn. u kino je veoma fino gledati dobre spotove, makar je zvuk mogao biti i bolji ali ajd, ne bunim se. zivio christopher walken.


neka ptica mu se nasla na putu. dolje, na prasini, stoji ona i kljuka.
pogled mu je bio upucen iz sjene cilindra, popracen smjeskom sa samo jedne strane usana, uzrokujuci pomak mrko crne kozje bradice.
dok se okrenula i ugledala ga, vec je klisnula.
your loss, pomisli on i nastavi dalje uz valove u prstima.
negdje na sigurnoj udaljenosti ptica se okrene i doleti natrag.
sleti mu na vrh stapa.
pogleda ju sa dva upitnika u zjenicama, no bez ikakvog uzbuđenja na licu.


zasto se vratila?? oh oh! zasto se vratila!


a zas ne? - iskljuni ptica.
hell yes, why not? - usklikne on, poskoci i nastavi put.


heheheeej!!!

- 23:47 - kapni (30) curi - jedna kap

<< Arhiva >>