razlijevamo puding

nedjelja, 03.09.2006.

4.7. by daddy valjda ce i to, valjda ce i to...

˙
˙
˙
˙
˙
˙
˙
˙
tu na kraju zvijezda
spajamo početak i kraj
gdje oblaci su ovce
a biseri pikule

ljudi
stalno plaču
sudi
nam nepoznati sudac iz
gvineje bisao

gol sam
a ne smiješ me vidjet gologa
prištekan sam u struju
zagrebačkog električnog tramvaja

tu na zelenoj travi
ljepimo lišće po drveću
oplovio sam mora
al ne zaboravljam na nju

jer ispod
njenog nepca
slamnata
joj kosa cvjeta

uvijek pitam tetu iz videoteke
zna li dal je filmu sretan kraj?
i da li vanzemaljci šoraju amere
na fourth of july?

gol sam
a ne smiješ me vidjet gologa
prištekan sam u struju
zagrebačkog električnog tramvaja

zaspao sam na mliječnoj stazi
koliko širok tolko i dug
beztežinsko stanje stvari budnim okom
motri bijeli duh

pa pita
zašto klecaš?
zar se nadaš
da će djeca počistiti sav taj
smrad
iza nas?

uvijek pitam tetu iz videoteke
zna li dal je filmu sretan kraj?
i da li vanzemaljci šoraju amere
na fourth of july?

sjajna
opatijo bajna
ti si raj na
zemlji odavna


----
ja bi da to ode kod dejva, zasto nije? a bas bi, a bas bi.
mr. fridmann if you're reading this.... hehehehe
bilo je super i tako.
hrvatice iz zadnjeg sela sto si tako nevesela.
- 14:40 - kapni (16) curi - jedna kap

<< Arhiva >>