< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

dizajn by ...Karlo...

O nama:

O TINI:


ime....zovite me tina...
izbacili me iz pakla....smijeh....16.09.1993.
horoskop...djevica
zivim u....metropoli!!!(Brdovec)
idem u....8.f(naj)
volim...čoksu,DINAMO,sve kaj vole mladi,
nogas,pijaču,zajebanciju,dečkecerek,izlaskepartysmokin
ne volim...bahate,umisljenelud
naj frendovi....ima ih pun kurac
imam...buraza
slušam...cajke,strano,
domaće
MSN:tina-zap@hotmail.com


O PEPI:


ime...petra
rođena...14.04.1993.
horoskop...ovan
mjesto...šibice
razred...8.f
volim...pijaču,DINAMO,zajebanciju...
ne volim...umišljene,bahate i
mlohave ljude
naj frendovi...sve ko i tina
imam...seku
nis ne treniram
sljusam...sve ko i tina
P.S. slobodna sam
(danas sam prekinula s deckom)
(14.06.2007)tad se dogodilo to!!!
MSN:zajebantica_zap@hotmail.com

O KARLU:

ime...karlo
rođen...01.08.1993
horoskop...lav
mjesto.....brdovec
razred...8.f
volim...pijaču,frendove,cure,
zajebanciju...
ne volim...ko i tina
naj frendovi...sve ko tina i
pepa
imam...buraza
nis ne treniram
slušam...cajke,strano i domaće
MSN:lepi_purger@hotmail.com


riješi test

Get Your Own Quiz!, More Quizzes



Get your own Poll!



Free Site Counters
Free Site Counters



malo zajebancije!!!
mi i nasi frendovi!!!

tina i sljiva pjevaju!!!


tina zlostavlja pepu!!!


ja pusem balon!!!



MALO TOGA O NASEM VOLJENOM KLUBU DINAMU!!

Pjesma BAD BLUE BOYSA

Vi ste isti!!

Šugava Rijeko,smrdljivi grade,
Pobit ču pola tvoje Armade,
Šugava Rijeko,puna si Srba,
Ne brini Rijeko,ima još vrba!!

Došo je i taj dan
Umro je partizan
Umro je umro
Umro je on
Neče biti šampion!

Puši kurac ko te jebe
Mozemo i mi bez tebe
Jugoslavijo, Jugoslavijo!!
Hrvatska liga!
Hrvatska liga!

Puši kurac ko te jebe
Purgeri se srame tebe
Niko pederu,niko pederu!!

Neka živi ljubav
Nek se budi dan
Neka svako dijete
mrzi Partizan!!!

O Bože znaš li kako
mrzim Partizan
O Bože znaš li kako
Jako mrzim partizan
Znaš li kako mrzim partizan!!!

Srbijo znaj svemu je kraj
Zbogom i više se nevračaj!!!

Zora rudi dan se bijeli
Zvezdu jebo Zagreb cijeli!
A ti Zvezdo nisi sama
Jebemo i Partizana!!!

O Zvezdo Zvezdana
Ti kurvo jebena
Jebo te hajduk
Jebali te svi
A najviše purgeri!!!

Image Hosted by ImageShack.us


eduardo(bivsi)corluka modric
Image Hosted by ImageShack.us

modric
Image Hosted by ImageShack.us
corluka
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

a.c.a.b.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Łłnk¤wł

anazubo
zdrmanazujo
majenaasmijeh
žarkicaparty
...simpa cura...thumbup
mayazubo
...fora blog jedne
cure...
sretan
kristina i patricia(dvije loodache)nut
mala_ludachasmijeh
donna i petrasretan
ivonazubo
luda malanutnut
karolina sretan
jos jedan super blog....thumbup
majic&sunce&rekazubo
smotankasmijeh
ivichthumbup
LooOooDenaughty
_dvije male_wink
TiNa!!thumbupzubo
Tihaanaazubo
srdjakthumbup
...gLuPaChA...smijeh

nedjelja, 03.02.2008.

//...pa da vam se i ja javim....//

napokon vam se i pepa javlja......hehe....
prvo da vam zahvalim na komicima....super ste...puno faja.....sve vas vojim....i tak....jucer su nas starci tjerali na misu....grrrrr....pa mi odlucili da cemo ic...i malo se zajebavat...otisli smo gore di je i ostala ekipa....cerekali se i glupirali...kad odjedamput doleti kapelan...malo smo se onda i s njim zezali....tip je opicen do bola....danas smo isli malo u zap....u camel...i bilo je superiska.....skoro smo plakali od smijeha...tina,vidak i ja smo igrali biljar malo...kasnije su dosli dina,karla i maja...pa smo se s njima jos malo zezali....onda smo otisli na glupi bus koji ide prema metropoli(brdovec)...al kakve smo mi srece...naravno nije doso u onolko u kolko je trebo...pa smo se ko budale natrag vracali u camel...i kasnije otisli na drugi...ugl...malo smo najebali...straci misle da smo na misi...hahaha...heh ovo sad ispada ko da mi idemo svaki dan na misu...al ne...mi vam nismo bas pobozni..hehe...a jbg...volimo zajebanciju....i tak...ne znam kaj da jos napisem...ovo bi bilo sve za sad od mene....nadam se da s citamo....necu nbrajat pozdrave....sve pozz....i to je to...ajde ljudi uzivajte mi...pusa...
by:pepa

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.