SIROVI PANDEMONIUM

24.11.2005., četvrtak

onako malo nadrobiti slika. sve su napravljene u ovoj godini (2005.).

e,nije dovrseno seknd vju end d third view

booring

psihohitler
_____________________________________________
i...najdraže mi društvo u dosadi... imaginarna ševulja...
Fetish Parody

my darling bitch and for the last time...

eto pa otvarajte 'sto vam se hoće'
- 11:50 - Komentari (32) - #

18.11.2005., petak

yeah
Idemo natrpati slike. Onda opet dugo nećemo.


ena verzija... ...i jos ena verzija.

some kind of monster

________________________________________________
EDIT...
ovo nikako dovrsiti

uh ono nisam imala vrimena stavit sve slike koje sam htjela, nema veze natrpat cu ih sve ovdje, mada ne odjednom... hm...
________________________________

Ovo je još iz 5. razreda, po jednom snu... stavljam jer sam taj san često koristila kao građu svojoj bujnoj mašti.
san pun zemskih


Ovdje sam taj isti crtež stavila pokraj zadnje verzije---i to valjda još jedine dovršene ,onako s bojom i svim---radi usporedbe.

Lotta (psy) & Green one

ovo novo...mmm obozavam ovu i jos jedna.

dovoljno zasad,jos cu ih dodati
- 12:12 - Komentari (24) - #

10.11.2005., četvrtak

 mi! mi!
me kid iii

- 19:00 - Komentari (20) - #

02.11.2005., srijeda

SCREW YOU ALL!!!!
GODDAMN
np
np
- 22:02 - Komentari (33) - #
as a memory of Live&Loud(...)

isto ko gore ali drugi pokusaj fotke(...and tribute to AZRA

--->od ljeta...kemiske kao tehnika. bas mutno,tjah.

na parapetu...
-->isto od lita...isto kemiske...

koješta.
- 19:25 - Komentari (4) - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Komentare oces/neces

---HOW FREAKY CAN PEOPLE GET?---

dresirani nacrtnji. sva prava u mom su krilu.



CRTEZI NISU NISTA DO LI FIZICKA POTREBA KOJE SE NE MOGU RJESITI.


sun.mildew@gmail.com
^e-mail

psyclop@net.hr
^msn




links for everyone:

~ HAPPY TREE FRIENDS ~
- brutalno. slatko.

-::NACHTKABARETT::- .
-noćni kabarej Marilyna Mansona

Salad Fingers
psihodelićno, osvježujuće.

Didgiland
univerzumalna energija prenesena dr(e)vnim cijevima...

------------------------------------------

dr. Kadžija

markiz

wunderbar

nešto malo dražesti od verbalne virtuoznosti što je živjela.

. . . . . . . . . . . . . .


Jesus d Holy Hippy

posvoji fetus