SIROVI PANDEMONIUM

23.08.2005., utorak

the Genesys of Pandemonium failed...

but the ruins I'll leave for you.

- 18:49 - Komentari (43) - #

11.08.2005., četvrtak

Evo, ipak cu poslusati gospojicu Poljubi-Me-U-Dupe, i napisat nesto umisto da stavim crtez. Dakle, blog mi je opet dopizdija, i mogla bih ga i zatvoriti... ocu rec da se ne zaprepastite kad vam ne bude htjelo otvoriti. Aj uzivajte, i okanite se interneta.
- 19:19 - Komentari (22) - #

10.08.2005., srijeda

buuuuljim
- 14:42 - Komentari (4) - #

07.08.2005., nedjelja

evo mene od sinoc...

a pijana macka,sto drugo

hm,ovaj,izbrisala sam zadnji post,dopizdia mi bia,peace onima sto su komentirali (iz samislosti,mda).
- 21:42 - Komentari (18) - #

05.08.2005., petak

...let me entertain you...

mda...ionako mi se cini trenutno da cu ispalit...

plejing diiz dejs: METALLICA - Sanitarium
& GUNS 'N'ROSES - Ain't It Fun
- 20:27 - Komentari (8) - #

02.08.2005., utorak

virtuosity?
- 17:40 - Komentari (15) - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Komentare oces/neces

---HOW FREAKY CAN PEOPLE GET?---

dresirani nacrtnji. sva prava u mom su krilu.



CRTEZI NISU NISTA DO LI FIZICKA POTREBA KOJE SE NE MOGU RJESITI.


sun.mildew@gmail.com
^e-mail

psyclop@net.hr
^msn




links for everyone:

~ HAPPY TREE FRIENDS ~
- brutalno. slatko.

-::NACHTKABARETT::- .
-noćni kabarej Marilyna Mansona

Salad Fingers
psihodelićno, osvježujuće.

Didgiland
univerzumalna energija prenesena dr(e)vnim cijevima...

------------------------------------------

dr. Kadžija

markiz

wunderbar

nešto malo dražesti od verbalne virtuoznosti što je živjela.

. . . . . . . . . . . . . .


Jesus d Holy Hippy

posvoji fetus