SIROVI PANDEMONIUM

30.06.2005., četvrtak

blju.
Master
ahm,zamisliti zid ili stablo iza njenih leđa,zenska je kao negdi naslonjena.

- 17:04 - Komentari (11) - #
dok ja sredim slike, CHECK THIS UP:
dmr antipozer
loading till I fix d pičkrs...
- 16:40 - Komentari (0) - #

29.06.2005., srijeda

Marilyn Marley got high!
karikatura Marilyna Mansona,u dreadsovima. (nije da ih je on ikad imao,ali.).riči oko njega su naslovi pisama.
- 18:46 - Komentari (9) - #

28.06.2005., utorak

da vidimo sto kazete na ovo smece...
krv, katran i krila
za razliku od prethodnih dviju stvari,ovo je malo starije, ima oko godinu i po da sam nacrtala, i nije slikano fotoaparatom nego je skenirano :). i, ovaj... morala sam jos malo smanjivati i rezati da bi mi moglo hostati... popizdila sam zbog toga...
u biti, nisam znala sto bi sad uvalila... moram jos neke crteze uslikati pa sredit da stanu na blog... i, evo odma unaprid, vecina ih je samo crno-bijelo. crtam skoro samo olovkom, u skoli (vidi se po crtama od biljeznica haha). eto.
aj, ljudi, ukljucite se, pisite. u komentare naravno.
- 11:30 - Komentari (10) - #

27.06.2005., ponedjeljak

::hippymetalgoblin::
- 15:35 - Komentari (8) - #
mda...
- 14:19 - Komentari (6) - #

24.06.2005., petak

slika



hmmm...izgleda da sam IPAK zaboravila kako se slike stavljaju.
loading,people.......

dok ja uspijem srediti ovo govno od bloga,predlazem vam da odete na EMPIRE forum. morate se ulogirati da biste ista vidjeli,ali necete nimalo pozaliti.ne znam kako bih vas bolje uvjerila,pa neka zasad ovako ostane.
- 13:25 - Komentari (2) - #

dubokouman pocetak

blog opet otvoren.
- 12:05 - Komentari (2) - #

Sljedeći mjesec >>

Komentare oces/neces

---HOW FREAKY CAN PEOPLE GET?---

dresirani nacrtnji. sva prava u mom su krilu.



CRTEZI NISU NISTA DO LI FIZICKA POTREBA KOJE SE NE MOGU RJESITI.


sun.mildew@gmail.com
^e-mail

psyclop@net.hr
^msn




links for everyone:

~ HAPPY TREE FRIENDS ~
- brutalno. slatko.

-::NACHTKABARETT::- .
-noćni kabarej Marilyna Mansona

Salad Fingers
psihodelićno, osvježujuće.

Didgiland
univerzumalna energija prenesena dr(e)vnim cijevima...

------------------------------------------

dr. Kadžija

markiz

wunderbar

nešto malo dražesti od verbalne virtuoznosti što je živjela.

. . . . . . . . . . . . . .


Jesus d Holy Hippy

posvoji fetus