srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Psychological problems

U slučaju da budete velikodušni ili dovoljno glupi da me tolko obozavate uvijek možete poslati nešto,primam novčane prihode,viruse,nekretnine i sve šta me obogacuje na jedan ili drugi naćin
MAIL--->
psihoman@hotmail.com

MSN--->
psihoman@hotmail.com


Za svaku uvredu mozete se pozaliti meni kao vlasniku ovog bloga, te cu ja žalbu razmotriti i dati vam brzi odgovor da odjebete...


online

O meni

-dvi,tri

-volin svoju ženu

-pocinjen mrzit subote

-neman pasa

-smrt mi je vic

-2/3 života provodin na wc-u i u krevetu

-vozin sve šta ima kola i za šta netriba vozacka

-slušan tonove visokih frekvencija

-živin iz dana u dan

-volin pušit duvane(po mogucnosti 2 kutije dnevno)

-iman dva nastrana bica u kuci koja se nazivaju roditeljima

-školujen se kolko triba

-iman dobar krevet ali uvik zaspen na kaucu

-kad san u kurcu stišcen F7

-mrzin juhuuu i loš meso

-perverzan san u granicama normale

-obožavan gledat filmove koje obožavan

-volin se dogovarat oko cijena

-citan dylan dogove(dorian pas)

-ne volin histerizirat

-svida mi se kad neko laje na mene

Aforizmi

1.Bolje pit trizan nego bit pijan.
2.Želi samo što možeš imati-pa ceš imati sve što želiš.
3.Nesreca je kad ti sreca kuca na vrata a ti nisi kod kuce.
4.Blago onom tko rano poludi,život ce mu proci u veselju.
5.Zadrijemao sam razmišljajuci o tome kako cu razmišljajuci zadrijemati.
6.Stalno padan na provjerama,proklete stolice.
7.Bistar je,vidi mu se kroz glavu.
8.Vrhunac gluposti je kad ti rodeni otac objašnjava da si nasta od majmuna.
9.Nitko nije beskoristan.Svatko može poslužit kao loš primjer.
10.Infarkt-ma kakav da je od srca je
11.Život ne treba shvatit preozbiljno,uostalom tko se iz njega živ izvukao?
12.Kamo srece da su im umjesto ideja na pamet padale cigle.
12.Popušili smo iako smo nepušaci.
13.Nikada nije bio pjevac ali u istrazi je propjevao.
14.Osvjetljavajuci mracnu prošlost,smracili smo i svijetlu buducnost.
15.U borbi za prava covjeka,žrtvuju se ljudi.
16.Kada sam pogledao istinu u oci,nismo se prepoznali.
17.Ne vjerujuem da ce nas uništiti izvanzemaljci.Ja vjerujen u covjeka.
18.Šutim,dakle mislim,dakle postojim.
19.Knjiga vam je najbolji prijatelj jer vas nikada nece procitati.
20.Ako ste na pogrešnom putu svejedno je idete li ili stojite.
21.Ako je tocno da je sve laž onda ste i to slagali.
22.Spontani izlazak naroda na ulice je odlicno organiziran.
23.Niko nije bez greške,ali mi u tome pretjerasmo.
24.Mudar covik stavlja duvan usta da bi o necemu razmislio,a budala da bi necim napunio usta.

ponedjeljak, 23.07.2007.

Pokaži mi sise

Zapravo nemoj mi pokazat sise...

Ali i možeš...

Neću ih gledat....

Kad sam tako slijep....


Ljudi se rađaju i ljudi umiru...

Došlo je i tvoje vrijeme....

Tragično...

Odlučih se osvrnuti na najveći problem mladih u ciloj hrvatskoj.

Svi seru kako se nema di izac i kako zabavit..

Svi bi tili neke klubove kao iz njihovih americkih filmova..

Kad u biti sve imaju pred nosom...

Samo sto su dovoljno glupi da to nevide...

Te vise negdi po ulici bez ikakve ideje...

Dok pljuju po svakoj vrsti zabave...

Iz razloga šta nemogu priznati da se srame zabaviti....

Sramota je sramiti se....rekoh ja

Dok svi se oni skrivaju u svojim sjenama...

Ja cu sa duhanom u gubici i litron mlika u rukama koračati gradom...

Uzdignute brade i srednjeg prsta...

Jadnici i njihove ideje o boljem svijetu...

Imaju savrsen svijet...

Samo se boje....

Uz to svi tzv. huligane i neke face drustva...

Nema vise mladosti...

Uškopili su vas roditelji i policija..

Vrhunac sranja vam je zapalit komad papira u brdu 3 km od grada..

Di su nestali dani kad su se crtali grafiti..bacali kamenje...

Kazem jebes anarhiju ali malo razmisli...

Ki tzv. drogerasi...

Jaki su mi imaju 3 grama trave u džepu koju zabiju u čarapu nebi li ih policija zaustavila...

U nekom strahu da ce dobit 3 godine zatvora..

Dok gledaju na tv-u da lik sa 26 grama kokaina dobija misec dana....

Pa pitan se di ide ova mladost...

U kuras..eto di ide....

Nabijen vas i vaše ideale...

Izmišljene priče i laži da odrastete...

Da svi žele biti stariji...

Svi žele imati 3 godine više..

Ideal mladih propada....

Svi starimo...

I tako dok svi mi starimo...

Samo jedan covjek postaje sve mlađi...

Ili moze napravit jednako sranja ki jedno 10 iljada mladih ...

pa vi lipo se napušite kursa....




| Psihoanaliza (3) | print | # |

<< Arhiva >>