...we're never gonna survive unless we get a little bit crazy...

petak, 26.08.2005.

Mama, vrati se doma, skuvala sam ti paštašutu! :P :)

Image Hosted by ImageShack.us
Aw... Eo mene s novostima..
E, dali su mi link neki neznam sad koji..haha, al u biti pisalo je da smo mi svi blogeri dosadni i da nas nitko ne čita.. Al dobro, možda to funkcionira u Americi, jer meni recimo nije dosadno čitat druge blogove i gledat šta drugi ljudi rade i kako se zabavljaju.....
Otišla je.. Moja najdraža mama na svijetu i jedina, otišla je jučer za Kanadu.. Nisam mislila uopće da će me njen odlazak toliko pogodit.. Na početku ljeta sam se veselila što ide na mjesec dana, ali kako smo bile same doma 3 tjedna smo se ful zbližile.. :(
Sad sam doma s bakom, koja je bila dobra, dok nije saznala da pušim. Pravi se da nezna, a ja i svi ostali znamo da zna... I danas, pitam je za kavu i da mi 10 kuna.. DA, za kavu.. A cigare? I molim ja nju, kao to mi nije dovoljno, ali ne popušta ona.. Ajde dobro, ljuta ja, plačem jer sam bez para za cigare, i taman zvoni telefon zove stara iz Kanade i ja joj se isplačem u telefon da nemam za cigare, da baka neda pare.. i sredila to je u roku odmah.. Ah.. Nije skoro ni otišla i već mi nedostaje... :( vraaaaaaati se :((
I taaaako.. To mi je bio događaj dana..hm.... dosadnog li života..
Nisam mislila da ću ovo reć ali nedostaje mi škola.. Prošla sam ovo ljeto partija, i svega zanimljivoga, oću sad svoje frendove iz razreda.. Malo da se tlačim s njima.. Sutra nemam uopće pojma di da idem.. Neznam šta želim više.. njah :/
E to je to, čitajte me, čitam vas... :P :))))))))) pusa svima.....

- 23:25 - Komentari (5) - Isprintaj - #