...I will fight and let the voice ring true I am the ghost Standing next to you...


Image Hosted by ImageShack.us
Diskriminacija?kao i za sve drugo, sami smo si krivi, mi
smo je stvorili...dolazi od svih i svuda....iz javnih
ustanova čija je svrha obrazovat,
sve do svakodnevnog čovjeka koji misli da ima pravo svih osuđivat....
nema pravila, svi smo jednako "zatucani i seljaci"....kao da ne želimo priznat i druge ljude koji su drukčiji od nas....zato što se neko drukčije oblaći
ili ima drukčiji pogled na život?...to ga ne čini manje čovjekom,ali zato
sve koji osuđuju čini primitivcima...mislim da sve to gađenje na tuđi izgled,život i stav drukčiji od
našeg,se javlja zbog STRAHA...možda se zapravo bojimo nečeg novog,nešto što još nismo okusili,nešto mistično i nepoznato...pa odmah
počinjemo sa predrasudama...napad je najbolja obrana...NE SUDITE O
KNJIZI PO KORICAMA
....valjda smo mi ljudi toliko narcisoidni da želimo
bit okruženi samo sa onima koji su kao MI...ipak i mi sami sebi postavljamo barjere....
netko tko po glazbi pripada odeđenoj skupini,automatski(bar verćina)odbija bilo koji drugi stil glazbe,iako bi možda poslušao još nešto novo da
proširi malo horizonte...

U zadnje vrijeme i pravo prijateljstvo je postalo rjetkost...svi su ti uvijek
divni i krasni,a kad počne "kiša",samo stoje po strani,čude se i sažaljevaj,
te....takvo licemjerje mi se gadi!Stalno raspravljamo kako su životinje
primitivna bića....hm,da...ako su one primitivne,mi smo onda najveća
greška "majke prirode"...mi imamo sposobnosti daleko više od njihovih
(govor,svjest,razmišljanje...),i još bezbroj stvari...ali zašto se držimo
uzvišeno i ponosno kad ni jednu od tih sposobnosti ne koristimo u
dobre svrhe...kad je sve što znamo:nasilje,diskriminacija i
licemjerje....odvratni smo jedni prema drugima...prvo te iskoriste,a
onda ti pljunu u facu,svi to prožive(pa se žale...) onda to oni naprave
drugima,tako u krug....sve dok jednog dana naš planet ne bude bio
prekriven mržnjom...a onda nitko neće bit sretan,ni oni koji su druge
maltretirali ni oni koji su maltretirani....na kraju ćemo prezirat sami sebe....


Image Hosted by ImageShack.us


23.08.2006. u 22:58 | K | 20 | P | # | ^

<< Arhiva >>


< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Image Hosted by ImageShack.us
"Pull the knife from my back,
Soon I'm the one that's on attack,
Can't wait to return the favour"

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
"I’m sure of your ability to become my perfect enemy
Wake up and face me, don’t play dead cause maybe
Someday I will walk away and say, “You disappoint me,”
Maybe you’re better off this way"


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MySpace Layouts


~My love~
~Male~
~Leon~
~The Trooper~
~Puf~
~Dark pain~
~Moj sin~
~Đukelo~
~Ančica~
~Gina~
~Vartas~
~Sanjin & ekipa~
~Ana~
~!vvy~
~Zmija~
~Manelys~
~Azy~
~Metal Militia~
~Jube~
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
†O meni:†
Ana
†Goth name:disturbed angel
15.11(škorpion)
†Mail:anababic13@yahoo.com
†Hobi:sviram bas gitaru i pjevam,trčanje,pisanje....
†VOLIM:svirat,glazbu,
dečke,kavu,alkohol(pivo,rum),
kišu,magiju,kartati,Johnny D.,
zmije,spavanje...

†NE VOLIM: cajke,sponzoruše,šoviniste...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Glazba o kojoj sam ovisna...
Dimmu Borgir
In Flames
Cradle Of Filth
Slayer
Kalmah
As I Lay Dying
Iced Earth
Bullet For My Valentine
Death
Children Of Bodom
Sepultura
Rage
Iron Maiden
Behemoth
Metallica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
"You meant the world to me
All I have now is memories
Your love brought joy to my heart
You meant the world to me
Tears of sorrow stream from my broken soul
But I will see you again
When this world fades away
I will see you again..."



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


"Heaven, where is my angel?
I need her now, holding me
Heaven, where is my angel?
I need her now, holding me tonight..."


"I want you to lead me
Take me somewhere
Don't want to live
In a dream... one more day..."


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovoliko vas je ušlo u abandoned land
(od 31.5.2006.)
Web Counter
Web Counter
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
My fall will be for you
My love will be in you
If you be the one to cut me
I will bleed forever...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
˝You're Better Off Dead˝
Alright!
Hey what's the matter with you,
What are you trying to do, I'm
wrecking my brain
I'll never get it. Did i ever hurt
you in any way?
If I did then hear my
apology: FUCK YOU!
I'd give anything to batter you down,
All the way to 6 feet under
And why in earth should I stop until
I see your fucking ass drop
Mind your own business and
leave mine alone,
Take a look at the real world
for a sec.
It's a hell for heroes and
heaven for fools,
What makes you the luckiest
bastard on the earth!
In the prejudiced mind narrow
yourself in,
I'm the servant while you're
the king...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
"Room 409"
Yeah!
I can't believe what I've seen, so scratch my eyes out!
You, were at ease, on your knees, in his apartment!
You said his name, as I came, in your direction!
Now, I can choose, what to do, with both of you
I loved you! (I need you...)
You hurt me! (I loved you...)
I loved you,
You, hurt, me, bad!
GO!
Your words, bury me, of what I used to be
I can't erase all those things I've seen
You heart, smothers me, now it's hard to breathe
I can't erase all my memories
I, take a step, to the left, now you see me!
Tears, start to pour, as you crawl, in his apartment!
You, screamed his name, as I came, in your direction!
Fists, start to fly, say goodbye, there's no excuses!
I loved you! (I need you...)
You hurt me! (I loved you...)
I loved you,
You, hurt, me, bad!
GO!
Your words, bury me, of what I used to be
I can't erase all those things I've seen
You heart, smothers me, now it's hard to breathe
I can't erase all my memories
OH!
Wha-oh-ah-oh!
Wha-oh-ah-oh!
Wha-oh-ah-oh!
Wha-oh-ah-oh!
Get up!
(Hey!) There's no excuses!
(Hey!)
(Hey!) There's no excuses!
(Hey!)
I loved you! (I need you...)
You hurt me! (I loved you...)
I loved you,
You, hurt, me, bad!
GO!
Your words, bury me, of what I used to be
I can't erase all those things I've seen
You heart, smothers me, now it's hard to breathe
I can't erase all my memories
Erase all my memories of you!





Free Image Hosting at www.ImageShack.us

He rules!
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us