jebiga tako je

28.01.2009., srijeda

Nepovezano je totalno povezano

Dosadno mi je..i zato ću se potrudit malo filozofirat...al ne ide mi.sve me živciramrzim ovo..slušam o koordinatnom sustavu i geometriji-geografskoj...nemogu to spojit.neda mi se to spojit...ništa me ne zanima...al me i puno toga zanima..al ne dok sam tu...matematika, geografija i neznam ni ja šta već ne.živcira me...pokušavam riješit zadathe koi ionako ne služe ničemu.zapravo ni ne pokušavam..čekam da drugi riješe...aaaaa...oke.sad ništa nisam pratila i ništa ne razumijem..a određeni ljudi me živciraju.čovječe...oke.sad.ja se spremam a drugi i dalje slušaju.pišu...aaa...nemogu više..i onda nađem jednu svijetlu točku u školi...moju dragu frendicu..kou vidim na 5 min poslje svakog sata..i sjetim se kako se glupiramo.i sretna sam...a onda shvatim.opet nešto shvaćam...da nemogu samo od toga živjet...oke.tu je i moa family.al ona je svakako tu.bez obzira...sada trebam jega.a ni ne poznam ga...praktički.al želim ga..i trebam...na biologiji sam.bakterije...treba razmislit o njima.ima ih...a neke se i ne zovu bakterije.nego ljudi...e da.ljudi.svi oni...dosta njih živcira me...al neam snage više.nemogu se suprotstavit...al oću..od sad sam grugačija osoba..nemogu se promjenit preko noći.al mogu se promjenit...od sad.više ne trpim sranja.zajebavam se..al sam i odvratna.i dobra...takva sam od sad...hranjive tvari i energija.samo to sam čula...ne da mi se.nea smisla...totalno sam pukla.bolesna sam...dosta filozofiranja...kako bi on reko...to je u redu...ali što je to?..znali itko?..hm....mislim da ne.tko je on??...jesam li to ja rekla?.jesam...al neznam šta je to..ni ne slutim...možda jednom saznam...kad budem stara psihodeličarka..bolesna,bolesnija...ma i sad sam bolesna.al..neznam...to al nie služilo ni za što..a što je to??..gluposti.kvocam...brbljam.zapravo pišem debilizme...svi oni ljudi "tisisupervolimotezabavansi" seru...niko nikoga ne voli..samo sebe..pa i ja.al to još ne razumijem..iako to pišem...svi koi ti kažu ljubavi-prijateljski,simpatijski il kako već.ne misle to...od svega ovog ša ona priča ja čujem rogovi..rogovi.hmmmm...mi pripadamo u skupinu...virusa...to je moje mišljenje..svi smo mi virusi...manji od najmanje bakterije..jadni i nikakvi..živciraju me ljdi koi misle da su netko i nešto..ona vrsta ljudi "jasamsupersvimevolesvimežele# me živciraju...niko nikog ne mrzi.svi svih vole...pusti me namiru.okani me se...jedino ko će uviek bit uz tebe je neko koga izmisliš...živi, raste i umire s tobom...oke.stop.dosta...djeco, odrasli, starci droga nie dobra...zato joj pomozite da postane bolja...volite ju.ma...nemojte...uviek će bit loša...oke.poluretardirana, silovana djeca..od silovanih majki.i bolesnih očeva...jadni.takvi ćemo biti i mi...siluj me.nemoj...ubi me.nemoj...voli me..da.da...oke.dosta...zvoni za 2min...moram prestat...gotovo.stop...ubij me...ribice u akvariju...



sada pozz...
- 18:35 - Komentari (13) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovdje ću pisat ono šta mi padne na pamet...nekad će imat smisla.a nekad i ne....ovisi...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr