Tonka sretan rođendan!!!!! - tic&tac - Blog.hr

tic&tac

nedjelja, 14.05.2006.

Tonka sretan rođendan!!!!!

14.5
Ovaj dan je posvećen jednoj dragoj osobi ludbez koje ja nebi mogla živjeti...smijeh
Toj djevojci je danas tek 17 godina...yes
evo jedne pjesmice koja ti je draga:

Stvari se polako vraćaju na mjesto.
Ovako nešto se ne događa često,premda,
priznajem ponekad pretjeram
i nekud otplovim sam...

I tad slike izbljede sve.
i tad zatvaram se u sebe.
i tad nisi mi potrebna!

Kazaljke i dalje krugove crtaju
umijesto zvijezda kišne kapi na grad padaju.
prazno mjesto u mom krevetu sjeća me;
Bila si tu...

Tko zna kuda si otišla?
Tko zna zbog čega se ne vraćaš?
Tko zna,sve piše u zvijezdama...

Još jučer poljupcima mi smo se borili,
i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali.
Što se dogodilo?
Gdje je ta kap što je prelila čašu,
što te natjerala da odneseš

Sve što sam volio
a tebe sam volio...
sve što sam sanjao,
a tebe sam sanjao...
Ma,zar sam pogriješio
Što sam se smijao,
kad su mi govorili
da sve su žene kurve
kad bi zauvijek
zaspao ovaj grad.
Kao u bajci,
prekriven trnjem i travama.
Sve dok se ti ne vratiš,
a vratit ćeš se znam...
I sve dok tvoja ruka ne dotakne moj dlan.

Dok me ne zagrliš,
dok me ne poljubiš
dok me ne zagrije tvoj dah...smijeh

Tonka želim ti puno sreće,ljubavi
zdravlja,love,je* komada i dobrih ocjena
babo jedna...sretno na natjecanju

14.05.2006. u 10:41 • 2 komentiraj!printlinkaj me

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

na ovom blogu upoznat ćete 2 djevojke koje imaju možda zanimljive živote,a možda i ne... i naravno...tu i tamo ćemo vas obavještavati što se događa u jednom veoma zanimljivom razredu...kao što već znate,a neki možda i ne...idemo u x.gmn,a jedna od nas živi u Sopotu,najboljem kvartu...

nešto o nama:
tic- tac
godište: 8.4.1989. -14.5.1989.
ljetovanje: zlarin - selce
horoskop: ovan - bik

-to je sve za sada....

blog Layouts

blog Layouts

Pogledaj,ne će ti škoditi

bloggg
forum
monitor

razred:
baba
pajo
napušenko
oskar
pijandura
lorchi
curke iz razreda

kvart:
jovana
boss-sule&lima
boss-igla
slikice
tip iz kvarta
bolesnici

zlarin:
marina
radovani
miach
sila(petra)

stari frend
po meni,jako dobar blog


image hosting

image hosting

Za Tončicu

smijehBila je lijepa,kao sjajnim suncem obasjan cvijet
naughtyi svi su gledali u nju i drhtali
naughtyona je mogla jednim pogledom da zapali svijet
cerekipak je htjela samo menedead

smokinTonka,Tonka,nije mogla da se svlada
naughtypa mi je rekla:iako sam mlada
winkja sam spremna na sve,dođi,zagrli me!
cooli ja sam doša´ i zagrlio sam je...

yesOko nas padao je mrak a ja sam pao pred nju
naughtyi reko sam joj:slušaj Tonka (lakše)
cerekVolim te!!kiss
burninmadona me pogledala mrko i rekla:mad
namcors tobom ne bi ni u snu pošla,
nonomolim te,makni se od mene,ajde!!

rolleyesAl´ ipak...
smokinTonka,Tonka,nije mogla da se svlada
naughtypa mi je rekla:iako sam mlada
winkja sam spremna na sve,dođi,zagrli me!
cooli ja sam doša´ i zagrlio sam je...

cerekTonka,nije mogla da se...
naughtyTonka,nije mogla da se...
zujoTonka,nije mogla da se...
nutTonka,nije mogla da se...
smokinTonka..................


blog Layouts

blog Layouts

EVO OD TAC-a ZA TIC-a!!!!

Ka'e Tic???zujo imaš problema??????bang a???? headbanga???dead
MA JADAN MOJ TIC..... Nemoj plakati... Znaš i sama da priroda inače dobro utjeće na ljude, ali u tvom slučaju je obrnuta situacija. ali nema beda, ja te volim takvu kakva jesi, bez obzira na svekiss I da, nemoj me zajebavat i nemoj slučajno spominjat moje prekrasne okice s flekama ko od rakuna jer to baš i nije poželjno... dosta mi je da mi se ljudi smiju i svako malo pitaju :"A kaj ti je to?"burninmad al nema veze, imam ja prijatelja kojem se vidi više neg meni, a to je dragi nam prijatelj Gruja!!! smijehEto prijatelju, ako vidiš ovaj blogić nemoj se naljutiti iliti krivo shvatiti...dogovoreno???blabla naughty Ok, evo ti velika pusica mali moj veliki TIC!!! Tac