psihijetrije i sve o nama

srijeda, 13.06.2007.

o ustasama i komunistima...

evo ovaj post posvecujem ustasama i komunisima...ustase su bile prije nego se moa stara rodila. u 2. svjetskom ratu kao i komunisti. danas ima mnogo pobornika ustasa koi ni ne znaju sha je to. ni ja ne znam mnogo ali znam da je za vrijeme bivse juge zivjelo bolje. bio je na vlasti tito. on je bio diktator, i nije bila demokracija i bio je zakon pendreka, ali jedini tito je uspio ujediniti krscane, pravoslavce, muslimane i bošnjake. kad je on umro izbio je rat. cinjenica je da je rat izmedu tudmana i milosevica bio dogovoren ali putimo to na stranu.evo slucaj gotovina. gotovina je u haagu. ja osobno neam nista protiv njega ali da nie nista napravio nebi bio u haagu. i srbi su ubijali civile ali bome smo i mi... najvise me zivcira to kad se netko pravi veliki ustasa, i onda ga vidim da plese na cajkama. moj nono je bio partizan a nona komunist ko i vecina ljudi u ovoj regiji. svi tzv. ustase su za antu pavelica. istina dok je bio on hrvatska je bila velika ali on je prodao istru i dalmaciju talijanima. i ta dijaspora. oni mi full idu na kurac
sad se vracaju u hrvatsku a di su bili kad je trebalo drzat pusku u rukama... picke. mogao je i moj stari otic u italiju, njemacku itd, ali nije. on je otisao na bojiste. u otocac. i sha da jos kazem?? nista to je to. aj ljudi ma sha vas boli kurac sha je bilo prije 50 god. treba gledat u buducnost. i nemoj te se mijesat u politiku, to je zlo, kao i hdz!!!!!!! viva comunismo e la liberta!!!!!!!!



- 23:37 - Komentari (14) - Isprintaj - #