www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws

Moja obitelj - psić slatkić - Blog.hr
myspace layouts images

O meni...
... ja sam Anja
... iz Zagreba sam
...volim čitati
...volim tulume i rođendane
...obožavam mješanu pizzu i poriluk
...jednako kao što volim čitati volim gledati TV i igrati kompjutor
...mogu pročitati 7 knjiga u jednom danu
...jako volim jesti čokoladu i čokoladne kolače
myspace backgrounds images

myspace layouts

myspace layouts

myspace layout codes

layouts myspace

myspace layouts

myspace layouts

myspace layout codes

cool myspace layouts

pimp myspace profile

myspace layouts

psić slatkić

nedjelja, 28.12.2008.

Moja obitelj

Moja obitelj je jako velika i zabavna. Ima jako puno članova i što je naj važnije znam u koju grupu tko spada. Na primjer: roditelji i djeca spadaju u užu obitelj. Roditelji naših roditelja spadaju u širu obitelj. Braće i sestre naših roditelja spadaju u rodbinu.

Od svih njih ja u obitelji imam žive: mamu, tatu, dvije bake, 1
djeda, ujaka, ujnu, tetu i tetka.

Od životinja imam: 18 dvorišnih mačaka, 1 kućnu mačku, 2 psa, 12 kokoši, 1 pijetla, 2 patke, 1gusku, i 2 Biserke.
I mojih 28 životinja je meni također rodbina. A tek moj mačak,
on ne može a da se ne valja svaki dan po podu. Presladak je.

Moji psi nikako da se prestanu igrati.Cijelo se vrijeme negdje
zavlače i skrivaju. I pijetao se isto preserava. Stalno nešto kukuriče.
KUKURIKUUUUUUUUUUUUUU! Već su mi skoro pukli bubnjići.
No dobro. To mu je posao.
I kokoši su se uvukle u priču.
Stalno hodaju tako da okreću prste prema van. TOP! TOP! TOP!
Smješno. Niti ljudi to ne rade. No dobro je što su neki dan snijele jaja.
A tek Biserke. One rade grbe na leđima tako visoke da su jednom
obje pale na pod. HA! HA!

- 11:25 - Šapni mi... (1) - Reci glasnije... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

myspace layouts codes

  prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (9)
Prosinac 2008 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Lawyer
Ocijeni moj blog
super
izvrstano
perfektan
najbolji
  
Myspace Layouts & cursors
AAmbitious
NNice
JJoyous
AAmazing


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
myspace layouts

Opis bloga
moj dnevnik
myspace layouts

myspace layouts

myspace layouts

myspace backgrounds images

profile editor

myspace layouts

myspace comments

myspace layout codes

free myspace layouts