psawyer (24)

...can't you see I've got to live my life the way I feel is right for me, might not be right for you but it's right for me...

...I believe this is heaven to no one else but me...

if you wish to speak up to me:
psawyerdimension@gmail.com




Free Hit Counter












Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





Design: murderscene
Help: balloons
you see you can't just play with people's feelings, tell them you love them and don't mean it...
nedjelja, 19.09.2010.



play

koliko puta vam je srce prepuklo na pola. ili na komadiće. što više boli – smrvljeno smeće što ste nekad srcem zvali ili dvije polovice sada same za sebe teške kao betonski blokovi. brojite li više. komadiće i heartbreaking trenutke. ili ne osjećate više.

gettin' too old for this shit. sa svoje uskoro 24 (damn!!!) zbilja sam prestara za dramu. no, očito nikad nisi prestar da te zaboli kad netko ode iz tvog života. netragom nestane. dovraga i bestraga.

a ne mogu više. nisam sposobna trpiti iznova istu bol. i pišem ovo u suludom kontekstu koji će kao fol svima biti blizak i u kojem ću reći sve, a zapravo ništa. a svatko će shvatiti kako zna, no nitko onako kako je točno. i boli ono čemu se nadam, a čega neće nikad biti. i izjeda ženska taština što ga ona ima, a ne ja. i kompleksi guše koje nitko nikad za života mom egu nije nabio. mislila sam davno, taj koji će mene natjerati da posumnjam u sebe, taj se nije rodio. odnosno, ta. rodila se ona, godinu prije mene.

možda ni nije kriva, no ja ju krivim što sada ni prijatelja nemam. dovraga i bestraga.

a trebao mi je. mada sam mogla, i navodno mogu, bez njega. svejedno, bilo je lijepo znati da je tu negdje. tu i tamo ga zatrebam. tu i tamo je jedino on bio rješenje mojih nedoumica. ne znam tko će mi sada pomoći.


| 21:47 | Komentari (3) | On/Off | Print | # |