psawyer (24)

...can't you see I've got to live my life the way I feel is right for me, might not be right for you but it's right for me...

...I believe this is heaven to no one else but me...

if you wish to speak up to me:
psawyerdimension@gmail.com




Free Hit Counter












Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





Design: murderscene
Help: balloons
picture this
ponedjeljak, 16.03.2009.

Image Hosted by ImageShack.us

klik za atmosferu

nedostaje mi savršen dan.
kada si toliko zaljubljen u život, zapadanje u razdoblje stagnacije dođe kao najveća kazna.
kada toliko želiš da svaki dan bude poseban, odjednom se stvoriš rame uz rame pored gospođice Rutine. i kada pokušaš okrenuti život na igru, ono što je nadesno okreneš nalijevo, Ona najelegantnijim pokretom ruke ispruženog kažiprsta tebi pred očima...pogurne sve natrag nadesno. šah-mat.
i tako svane novi dan.
i još jedan.
i još jedan.
i još jedan. noviji. a jednako jednak.

sve dok jednog dana shvatiš da sjediš sam nad šahovskom pločom bez protivnika da sjedi nasuprot tebe. a opet, svaki povučeni potez bude Njezin. auto šah-mat.

nedostaju mi savršeni dani.


| 23:37 | Komentari (11) | On/Off | Print | # |