psawyer (24)

...can't you see I've got to live my life the way I feel is right for me, might not be right for you but it's right for me...

...I believe this is heaven to no one else but me...

if you wish to speak up to me:
psawyerdimension@gmail.com




Free Hit Counter












Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





Design: murderscene
Help: balloons
and so this is christmas...
četvrtak, 25.12.2008.

Image Hosted by ImageShack.us

uz stalno vraćanje u rikverc, nemojte zaboraviti živjeti sada i ovdje. vjerujem da se većina vas ne može staviti pod zajednički nazivnik Božića. osim ako volite kalifornijske blagdanske zime.

no, nema veze – izađite van navečer kada malo stisne zima. toliko o hladnom dojmu. vi, naprotiv, budite najtopliji što možete biti. dočekajte i provedite božić s obiteljima, djedovima, bakama, prijateljima, sami, s mačkom ili psom, uz glazbu, uz televiziju, u tišini, uz kuhano vino, čaj s rumom, uz brdo kolača, u šljokicama, vrpcama zaostalima od raskupusanih božićnih poklona, uz iglice bora i bling-bling lampice...i nadajte se da nas ipak posjeti koja pahulja snijega. kako god ga proveli, budite sami sa sobom u ljubavi i miru. reflektirat će se to i prema van.

u badnjačkim sam pripremama. navečer ću s prijateljima širiti božićni duh gradom umotana u šal glumeći kako mi je jako hladno od bijelog Božića. :)

EDIT

pada snijeg. u normalnim okolnostima bi to bila točka na i. ali ovo je ipak još jedan u nizu tužnih Božića.
damn, mrzim pjesmu all i want for christmas.


sretan vam Božić.


p.s.
hm...zanimljivo. a nisam uopće varala.

Take the quiz!

| 10:53 | Komentari (9) | On/Off | Print | # |