utorak, 24.07.2007.

EVOOO MENE OPET NAKON PAR DANA!!!!!
Ovih par dana bas mi je ludo...dobro se zabavljam..samo sam malo
ljuta na frendicu Vedranuburninmadheadbangpuknucunono
jucer kad smo ja ona i Iva isle van...ona je htjela meni uvalit svog frenda...
a i sama zna da mi se on nikako nesviđa...katastrofa..pa di joj je pamet...jer ja nemogu bit s nekim ako mi se nesviđa...a i taj lik je zapao za mene...ko gluh na telefon...katastrofanutnutnutnutTak da me to razocaralo...
i da jos ovo kazem...sinoc sam s matijom pricala preko moba 2 sata...ma lik je cool...i bas smo si šuper...i zaspala sam u 4...hehe

Evo par recenica i za mog frenda...jadan zaljubio se u jednu curu...a ona u njega ne...pati za njom...vec duze vrijeme...ona u njemu vidi prijatelja s kojim se dop svaki dan...muci ga...zločka...i govori da nije s nikim...a ima njih par...pricaju preko msn-a i moba...i on se s time zadovolji...a ona ga iskoristava...to mi je tako bezveze...onje simpa decko koji moze naci curu kakvu hoce...ali on za njom pati...a cura ga ni nezasluzuje...ona njega ne ferma ni 2 %...i dosadan joj je...i tak ce joj se sam zgadit...pricala sam s njim...ali jadan nekuzi nis...E PA LEPI MOJ DIN...OKANI SE CURE KOJA TE NECE...SAMO CES JE JOS VISE OD SEBE UDALJIT!!!
Ja bi volila da i ona njega shvati ozbiljno...i da u njemu vidi nesto vise od "prijatelja" ali to ocito nije moguce...Din ne bit tuzan...cerekkiss


Jucer smo ja i frendovi komentirali moje sms poruke...imam 3 moba...i na svakom imam ludih primljenih poruka...pa su reki da bi to bilo fora za napisat...e pa evo vam nekih:
*Lutko,ljubis?
*Ubit cu tebe i komp!roflheadbang
*Pao sam...mrzim matku!!!
*jesi to ti?
*Ej a jel bi htjela sa mnom se za 500 kn karat,ak moze moj frend dobis 100!headbangburninmadsmokin
*Nisam se nadao da si takva,obecala si,bas si zla!nut
*Ej mala jel gledaš špektakl?rofl
*Ej kurvo prokleta,zajebavas ti mene opet...hehehe...hoces doc prespavat kod mene veceras,pa da odemo sutra ujutro do grada?dead (by IVA)
*Jel jako pijana!party
*Fux jel dolazis,cekam te cjeli dan?nut
*Nemoj stenjat dok spavas,stenjat jedino mozes dok te netko krmeci na
nekom fuxodromu...saugaj mi fuxo!! (By IVA)headbangroflrofl
*Ponesi filmove,a mozes i koju igricu,iii svrati do trg po zvake...al ponesi filmove...smokin
*Ej mala kak tvoja bolest?
*Mamu ti jebem,a jebat cu ti i tatu!!eekrofl
*Liz
*:) bilo bi dobro da si tu,,propuh je jer da ublazi vrucinu,i ja sam na krevetunut
*Baby sta radis?Tulumaris opet?party
*Hvala,jebi se!bang
*Ok,ucim,dođi pa necu ucit!
*Ako nedođes jebat cu te,ako dođes lizat ces...roflrofl(luda prija)
*tebe covjek i da ne jebe,svrsio bi!bangburninmad
*Di si ti,cekao te,oces romobil da se dovezes?namcor
*Totalno si me sjebala i u kurcu sam sad!thumbup
*E ljubavi moja,sama si si kriva,jebla te ja!smokinrofl
*Nina,ošišat cemo te..noeeknono
*Razbit cu ti mob,oš se ti javit!!!
*Ponesi nekaj drkice!! (drkica=mjuza)
*Aaaaaaa ides?thumbup
*Pa jel me zelis?
*Fala bitch!
*Ti ces meni prekidat,sad cu te nazvat pa prekini,pa cu ja i tebirofl


- 18:21 - komentari (68) - print - -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.