nedjelja, 17.06.2007.

...JA I MOJA IVA(Ivaaaa ljepoticeee...)
Danas sam cjeli dan happy...za razliku od jucer...probudila sam se u pola 11...
jucer sam krmila do pol 4...ma koji sam ja fenomen...ahhh...heb'ga...i da...
da se vratim na danasnji dan...isla sam sa šocom u ženski provod...bez
muških...bilo je bas super...pricale smo...tracale...jadale se jedna drugoj...
pa price o hlacama...maicama...cipelama...torbicama...komadima...sex-u...
itd...blaaa blaaa.tipicne ženske stvari...i naravno da smo spomenuli moju djetu...heheheadbangzujonaughty...prvo sam ja otisla kod nje,popodne...pa smo se klimatizirale...ludirale...slušale mjuzu...zekale se...tracale Tonija....Žaru...Mesića...ma njene jebacerofldeadburninmadbangpartyhehehehe...itd...pa smo se prisjecivale starih dobrih vremena...proslo ljeto...komade s kojima smo se druzile...itd...wave...skoro smo i kmečale...ali jbga...nismo...pa nismo bebice....cerek...kasnije smo se spicanile i osle u grad...kao i obicno...u BANANU na kavu...a prije toga...smo napravile đir po gradu...našetale smo se da su mene noge jakoooo bolile...a ljepo mi je Ivana govorila:Nina obuci ravne cipke...kaj ce ti peta...but noooooo...moram ja se naredit...bas sam si sama sebi bila sexy...uske nove trapke...štiklice...uska bjela maica....rajfek...nausnice....torbica...naravno moj veliki bjeli sat...raspštena kosa....ma ja sam vam ipak jedna od onih koja voli pokazivat svoje atribute...ali zato mi se sise nisu vidjele....bangroflma uglavnom...dosta hvaljenja o meni...i mojim sexy krpicama...da se ja vratim na bit ovog posta...skuzila sam....da je IVA moja naj frendica...ma koliko god ja i ona imale neke razlike u mišljenju...i koliko god se mi svađale,da smo naj naj naj... i da ce to tako ostati...ipak je ona moja i ja njena šoca...inace kad se svađamo,to je loše...(srbi,cajke,decki,obleka)...hehehe...mnogo lepe teme naseg svađanja...ma komaaathumbuppartyroflheadbangburninmadnutzujoi daa....dok smo se šetale...srela sam neke kuje...koje ne podnosim...neke ljude iz skole...i tak...i sjeli smo si u Bananu...narucile cugicu...i pricale...a lude smo...a onda smo srele mog bivšeg...i kolegu doticnog...hehehe....i Mesića...bliskog Ivinog frenda...i pekara...Dumbeka...hahahahahaludnamcorpartyma ludiloooo...i onda sam skoro dobila napadaj bjesnocom...heheh.pa smo se zekale...i odjednom smo dosle na jednu cool ideju...da svaka nabroji dosta stvari...jedna o drugoj...kaj volimo...kao neki smisao života...ma fenomenalna je...sve je pogodila...navela ja sve stvarčice koje bi i ja napisala sama o sebi...a to su...ima ih jakooooo mnogo....
Maice,hlace,cipelice s petom,suknjice,torbice,LABELO,rajfeki,nausnice,
noktići,narukvice,
parfemi,tenisice,kremice,tangice,balerinkice,veliki satovi,stariji decki,Thompson,BALIĆ,soad,britney,prugice,,komp,net,msn,mob bez tipke...hehehehhehehehenutroflrukomet,nogomet,guza,blog...i još mnogo mnogo stvarčica koje ja volim...sve je pogodila...SVAKA CAST STARA...DOBRA SI!!! partycerekma ko nebi i pogodio...sve kaj je fensi šmensi kak mi kazemo,za mene je...NINA VOLI SVE SVETLEČE...hehehehroflcerek
E onda sam ja dosla da ja nabrajam ja o njoj....hmmmm...ovak....trenirkice,tenisice,cool torbice,rajfeki,japankice,noktici,nausnice,make-up...parfemi,dezici,narukvice,satovi,cool maice (ĐESI BA?)hehehethumbupsmokinrukometaši.Žara...Toni...BALIĆ,nogomet,Hajduk,cajke,fotići,mobiteli....ma brijem (nogenaughty)da ima toga još jakooo puno...samo kaj se NINA ne moze sjetit...ali ja sam njoj vani sve nabrojala....moje ljepotica IVAAA je meni naj frendica...i lepi moji znam da bi i vi takvu frendicu...nekad luduu,smotani,uber cool....eli nemere...moja je...i tonijeva....nekad bila Žarina heheheh...i kaj sad?budite ljubomorni!!headbangkisscereknut

...ovu pjesmu znam odmelena...znam ju pjevat...i svima kojima sam ju pjevala...su se rasplakali...a ako zelite da ju vama pjevam...morate to zasluziti...jer je to pjesma za ljudeve koje volim..

...azurno nebo, čekamo zoru,
pet šest mladih golubica,
nasmiješena su im lica i poslije mnogo godina
u mome srcu draga sličica, zajedno smo
momke gledale, zajedno po rivi šetale,
pravile se da smo važne, da smo pametne
i snažne, sanjale smo zemlje daleke.
Hej ljepotice moje prijateljice,
gdje su naši snovi ostali,
hej sve smo mi kao ptice selice,
svaka svome jugu odleti,
djevojčice žene postale,
neke su se već i udale,
a ja još čekam azurne zore.
Ja još želim preplivati more,
ja još sanjam zemlje daleke...>
IVAAAAAcerekkiss
...i na kraju nesto za mog ANĐELAAAA...zna on ko je taj....samo njega tako zovem...

......IVANA I ŠABO...ŽIVELI VI NAMA DVESTA GODINA...
OOOO lepi moji...evo da vam napisem nekaj o jucerasnoj LADNOJrofl suboti...
dobro sam se zabavila...u to nema sumnje... :zujo:party zarakijali smo svi po redu...
moja IVANA je slavila ročkaskiss... a i kolega ŠABOparty... ma sve je bilo uber cool...
ja i Ive smo cugale od popodneva Blacky u ugodnom drustvupartyparty... hehehe...dogovor s ekipomje bio da cemo se naci oko pola 10...pa smo se ja i prija pocele spremat oko 8...nutzujo ma znate da nama curama treba DVESTA GODINA da se spremimo... ma bas smo se lepo naredile...OOO LEPA MOJAAA IVANAAAA... i dosli smo u grad... pokupili smo priju LEJLU...a poslje toga smo se sastali sa lejlinim deckom Goranom... lika sam prvi put upoznala i cini mi se kao ok momakcool..e kad smo se nas cetvero smjestili...cekali smo decke da se pojave..tocnije njih 6... i kad su dosli...poceli smo cugatpartypartyparty...ma cuge je bilo i previse...tak da cemo i sljedecu sub ponovno zarakijat... bilo je jedan fenomenalan frend od Ivane,IVAN...ma da nije bilo njega...bilo bi...alaaa....ufffffffffheadbangpartydecko je stvarno zlatan...njega znam dok sam jos bila limac...hehe...ja sam tamo bila najmlađadeadyesali kaj onda...to je cool...smokini onda smo cugali...i cugali...i cugali...smijali smo se ko kreteni...bas smo bili veseli...
a to je uredu...zakaj ne...pa jedamput Ivana slavi 22 ročkas...hehehparty..ja i lejla smootisle se setat...malo da dođemo k sebi... onda sam trazila mjesto di cu piskiti...bangheadbang...hehe..ludooo...pa smo navratili do Šabe i on je slavio ročkas...isto 22. ...poslje toga smo si još malo spilipartyparty...pa smo osli u disco...bila sam malo tuzna zato kaj se nisam cula sam svojom bebom M____rolleyesno... jedva sam kartu kupila... tamo kad sam dosla...cagala sam s prijama... pa sam napravila glupost...rolleyesrofl... ma necu vam reci kaj... nije ni bitno... tam smo bile... do kojih 4 sata... pa smo osle van...jer nam je Ivan rekao...
da se Peđos napio ko tuljan i da sam sjedi na klupi... izasle smo van i otisle do njega...a jadan ulio se...deadroflnaughtynuteekparty... hehehehehe... bas mi je bilo ga smisno gledat... loodoo... jedva cekam sljedecu sub...cugamo opet...ali necu vise se napit...samo malo... ne punooonamcorthumbuppartybangdosla sam doma oko 5... otusirala sam se... i osla ajo ajo... i onda sam spavala pun k... vremena... hehehe...probudila sam se oko pola 3... glava mi je pucala... pa sam trebala na kafu...ali mi se nije dalo... nemam volje za nista... jos sam pod dojmom...rofleeknonozujo...vidila sam neke osobe koje mi se gade... fujjjjj..no dobro...kaj je tu je...bang...e sad se idem tusirat... pa malo vanka... na zrak... lepi moji uzivajtemahwavekiss


- 18:37 - komentari (59) - print - -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.