nedjelja, 06.05.2007.

...I da BLOG ne bude dosadan...evo malo viceva...bangroflnutnaughtyzujo

Pojeo orao žabu i odleti u visinu.Posle nekog
vremena javlja se žaba iz stomaka:
- Jeli,orle, na kojoj smo visini?
- Na 10.000 metara..
- Ne seri molim te...!?
roflbang

Došla ciganka kod ginekologa,uzbudjeno ulete u ordinaciju i reče:
- Doktore boli me p*čka!
Doktor vidno iznerviran odgovori:
- Sram te bilo, izadji napolje zakucaj na vrata reci Dobar dan
doktore, boli me vagina.
Ciganka izadje i posle nekog vremena zakuca na vrata i upita doktora:
- Doktore sam zaboravila,kako reče da mi se zove p*čka,Marina?
thumbuprofl

Došao Lala sa safarija, pa komšije odmah dotrčale da čuju kako je bilo...
- Jel' Lalo, jesi l' štogod upuc'o ?
- Ta, jesam, - odgovori Lala.- Imao sam par tigrova, lavova, NOPLIZOVA i tako ....
- 'Ajde, znamo šta je lav i tigar, ali šta je NOPLIZOV ?
- Jebem li ga, nešto malo, crno i viče : no pliz, no pliz....
headbangrofl

Stane čovek sa novim BMW-om na semaforu, kad otpozadi TRAS
! Okrene se on, kad Ciga sa fićom se zakucao u BMW.
Popizdi čovek, izađe napolje i krene da bije Cigu.
- Nemoj, kume, vidiš da sam sirotinja, ja vozim fiću a ti BMW !!!
Sažali se čovek i pusti ga. Na sledećem semaforu, opet TRAS,
opet ga Ciga sa fićom udari otpozadi...
Sad već čovek besan, izlazi, hvata Cigu za gušu i počinje da ga davi.
- Nemoj, molim te, imam sitnu decu, ženu, kud će ti duša..., - krklja Ciga.
Opet se ovaj sažali i pusti ga.
Sledeći semafor opet TRAAAS. Čovek ne može da veruje,
okreće se, kad Ciga provorio glavu iz fiće i kaže:
- Idi, idi, kume, JA SAM !!!
bangrofl

Otvorio meda piljarnicu.Jednog dana dodje zekan i pita:
-Medo,imaš li jagoda?
-Nemam,zeko,pa vidiš da je već uveliko jesen,gde sad da ih nabavim.
Ali,zec se navrzao i sledećih dana stalno dolazi i pita jel
ma jagoda.Prodje tako i nedelju dana kad i osmi dan zec dodje i pita:
-Medo,imaš li jagoda?
-Slušaj ti,mangupe! Ako me to još jednom upitaš, zakucaću te za zid!
Kad sutradan dolazi opet zec i pita:
-Medo,imas li eksera?
-Nemam.
-A imaš li jagoda?
roflparty

Upadne labud u kokošinjac i počne sve koke redom da guzi.
Usprotivi se petao i svom snagom navali na labuda,
zamalo da ga savlada ,kad labud sav ponosan povika:
- Ćutite bre kokoske jedne,nemoj da se sad napravim
mrtav,ima sve da vas pokolju!
roflpartybang

Seksaju se ludo momak i devojka.
Ona sva napaljena kaze momku:
-Dragi, reci mi nešto perverzno !
On odgovara:
-JEBEM TI MATER !
rofl


Dodje Ciga na trafiku da kupi cigare.
Prodavacica mu da paklicu na koj piše :
"Pušenje izaziva IMPOTENCIJU".
- Kumo, šta znaci, bre, ovo ?
- Pa, da ne moze da ti se digne.
-Uuuu, neću ove, daj one sto izazivaju RAK !
naughtyrofl

Dolazi Perica u ambulantu, predaje knjižicu i čeka.
Posle nekog vremena dolazi medicinska sestra i pita:
- Šta te boli ?
- Kurac.
- Nemoj da budeš tako bezobrazan,- brecnu se sestra.
- Meni reci da te boli grlo, a doktoru objašnjavaj šta te muči !
Obavi Perica pregled i doktor mu zakaza kontrolu za 5 dana.
Posle pet dana dolazi on i opet ga sestra pita:
- Šta te boli ?
Perica uljudno odgovori:
- Grlo.
- Jel kad gutaš?
- Ne, nego kad jebem !
partythumbuproflbang



- 18:16 - komentari (10) - print - -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.