subota, 05.05.2007.

DNEVNIK JEDNE PLAVUSE...
Dragi dnevnice,

prosle sam godine dala na kuci zamijeniti sve stare drvene
prozore sa novom pvc stolarijom i skupljim izo staklima.
Prozori su super, stedimo na grijanju i sve bi bilo izvrsno
da me nije prije nekoliko dana nazvao vlasnik firme koja je
postavljala prozore i rekao mi da je proslo godinu dana, a
da prozori nisu placeni.
Bila sam jako iznenadjena tom njegovom izjavom pa sam
mu ponovila sto su mi rekli njegovi iz prodaje kada sam kupovala :
"Ti su prozori toliko dobri i stedljivi da ce za godinu dana
sami sebe otplatiti..!!! "

Halooooooo !!!!!!!!!!!!! Proslo je godinu dana !!!!!!!!!!!!!!
Ako sam plava nisam glupa!


S druge strane linije nastao je muk pa sam poklopila slusalicu.
Sigurno se tip sad osjeca kao zadnja budala....


GACE
Okrenite posljednju stranicu osobne iskaznice.
Procitajte tekst na korici citajuci 'gace' umjesto 'osobna iskaznica':
- Pravo je i duznost svakog gradjanina starijeg
od 18 godina da ima gace.
- Osoba moze imati samo jedne gace.
- Imalac gaca je duzan gace nositi na sebi i da ih pokaze na
zahtjev sluzbene osobe ovlastene za legitimiranje (ili mozda
"osobiniranje"!? i identifikacija i legitimiranje su strane rijeci...,
ovo se ne zna prevesti!)
- Zabranjeno je davati gace drugom na uporabu, posluziti se
tudjim gacama kao svojim, ili ih zloupotrijebiti na bilo koji drugi nacin.
- Osoba cije se govno toliko izmijeni da ne odgovara fleki na
gacama ili kod koga nastanu promjene u duzini govna duzna
je u roku od 15 dana od nastale promjene podnesti zahtijev za zamjenu gaca.
- Osoba koja gace izgubi ili na drugi nacin ostane bez njih duzna
je to odmah, a najkasnije u roku od 15 dana, prijaviti organu
unutrasnjih poslova i zatraziti izdavanje novih gaca.

(p.s. bilo pa proslo:))


PENISOVA ŽALBA...Postovana upravo, Ja, Penis, ovim putem zahtjevam povisicu,
iz slijedecih razloga: Radim fizicki posao. Radim na velikim
dubinama, bez ventilacije. Uvek mi glava srlja prva.
Nemam prava na vikende, praznike i godisnje odmore.
Radim u vlaznim uslovima, na povisenoj temperaturi.
Ne placaju mi prekovremeno. Moj posao me izlaze zaraznim bolestima.
S postovanjem,
Penis. rofl

ODGOVOR UPRAVE
Postovani g. Penisu, Nakon pazljivog pregleda vaseg pisma,
uprava je odbacila vas zahtijev za povisicom, iz slijedecih
razloga: Ne radite ni 8 sati dnevno. Umorite se i zaspite
nakon kratkih perioda rada. Cesto ne slusate naredjenja
uprave. Ne ostajete na naznacenim pozicijama i cesto posjecujete
druge oblasti. Ne preuzimate inicijativu - treba vas dodatno
stimulirati da bi poceli raditi. Radno mjesto je, kad vi odete,
uvijek u kaosu. Cesto ne postujete neophodna sigurnosna
pravila (nosenje zastitne odjece isl.). Otici cete u penziju mnogo
prije nego sto napunite 65 godina. Stalno dolazite i odlazite
sa radnog mjesta, noseci dve sumnjive vrece.
S postovanjem,
Uprava


Navodno istiniti biseri s njemackih fakulteta...

Usmeni ispit na medicinskom faksu:
Profac: "Ako vam je znanje ko sise, ne moramo ni pocinjati s ispitom"
(Univerzitet Hamburg, profesor dobio zabranu usmenog ispitivanja)

"Jesu li vama mozak napumpali helijem da uopce
mozete uspravno hodati?"
(Ispit iz fizike, Uni Chemnitz)

Zali se profesor:
"Zasto studenti uvijek kasne na predavanja?
Pa nije seoba naroda doci do fakulteta."
U tom trenu ulazi student Azijat...
"Vi ste ispricani, vas put je bio stvarno dugacak!"
(Privredno pravo, Uni Essen) bang


Profesor na medicinskom fakultetu drzi uvodno predavanje:
"Pocinjemo s osnovama obdukcije.
Dvije stvari su pri tome od kljucne vaznosti..
Prvo: morate pobijediti odvratnost. Pazite!"
Profesor gurne mrtvacu na stolu prst u guzicu, izvadi ga i polize.
"A sad vi."
Blijedi i jedva suzdrzavajuci povracanje,
studenti jedan za drugim ponove profesorov postupak.
Kad su se svi izredali, profesor ce:
"Druga jednako vazna stvar je koncentrirano i pazljivo
pracenje predavanja.
Ja sam u analni otvor gurnuo kaziprst, ali polizao srednjak.
Dakle, dobro pazite..."

Profesor trudnici na usmenom:
"Sad vec udvoje dolazite na ispit, a jos uvijek nemate pojma..."
(Pravo, Uni Köln) rofl
Student veterine na ispitu. Profesor mu pokaze napola
pokriven kavez, vide se samo noge neke ptice.
"Koja je ovo ptica?"
"Ne znam."
"Vase ime?"
Student podigne nogavice hlaca i veli:"Pogodite."


Profesor sjedi u menzi i jede. Dolazi student i sjedne
za stol bez pitanja.
Ljut zbog takve nepristojnosti, profesor ce otrovno:
"Otkad orlovi i svinje sjede za istim stolom?"
Student se digne, pokupi tacnu i veli:"OK, onda letim dalje."



...heheh...ja se nadam da vam se sve ovo svidjelo...
ima toga jos...ali necete dobit...hehehe...pa nek
vam bude krivo...heheheheh










- 17:28 - komentari (13) - print - -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.