ponedjeljak, 30.04.2007.

....MOJE ISKRENE ISPRIKE UVRIJEĐENIMA...rofl

....hehehe...pa ljudi moji...koji je vama k...nemogu vise
ostavljat komentare...a to je sigurno zbog...mog proslog
posta...zbog FOLK MJUZE...e pa da se ispricam...kremi koja
slusa tu vrstu mjuze...ali ipak...dajte nemojte si to uzimat pri
srcu nisam ja nista lose rekla...niti vas nazvala budalama...headbang
...a ako se zbog toga previse zivcirate...onda ocito vam nekaj
ne stoji dobro poslozeno u vasim glavama...a budite realni...
tko jos slusa narodnjake...a kad pogledate rijeci...sve pj govore
o bezeveznim stvarima...svi su u depri...nesretna ljubav...
ili sasvim trece...i iz pjesme ne izvuces nikakvu pouku...a ima
jedna mutava pjesma (isto cajka)...kad sam cula rijeci...smijala
sam se 3 sata...komaaa....bas smo se u razredu spradaliu od nje...
kak kaze Tonac...."sere mi se od nje"deadrofl...e daa...da me
opet ne lincujete...ispricavam se zbog ove rijeci CAJKA...nego
narodna pevaljka...zujoiiiii lipi moji...praznohedovci...ak se ocete
kajlat sam dajte....ja sam uvje za...party


...POSEBNO ZA ŠOCU...

Slusaj me fuxcerek...jucer mi je bilo cool na ročkasu...
bilo je i komada...a mogla si ici samnom...but nooooooo...
mora ona ici na izlet...hehehe...shala...e slusaj...vidila sam ti...
hmmm...kako da ga nazovem...mutavca...Zoku...kod njegove
osnovne...komaaa...isli su pedjos i Ivana...s njima sam isla
tamo...a doma sam se vracala s starcima...zabavila sam se super...
komada koliko hoces...sam tak spremni za barenje...a tebe fux nema...
morala sam slusat Viktoriju i onog njezinog malca...heheheadbang
eeee da...i Danci i šoca su prekinuli...i pozz me...hehehe...cccccc
kao da mi je stalo do njegovih pozdrava...nek si pozdravlja onu...
odvratnu...debelu...miss pigy..ahhh...kaj moze jadan...nut
...a sad je njemu zao...kaj sam ga otkantala...kaj praznu konzervu...
ali on je kriv...pa sam se je usosio...wink...šoco dugo ja i ti nismo
otisli na mjesta na kojima smo mocne...a budemo...jednom...hehe
mala ja se nadam da si kontrolirala momka...ccccc...i ima nekaj novog...
marac me uopce ne zeka vise...a valjda se naljutio zbog onog...
"pataloški lažljivac"...a kak si mu mogla rec da ima malog pišu???...
haaaaa?...pa to se muskima ne govori...joj joj joj...nije dobro ne ne..
a jesi zločesta...bas te treba po guzi...lolblabla...upoznala me jedna
cura s nekim skejterom...uff dobar,dobar...slici na znas vec koga...
necu imanovat...da se decko ne umisli...ak bude citao...a ja mislim da
bude...e da...i sinoc me netko zvao sa sakrivenog broja...a morat
cu ga promjenit..definitivno...vec par noci ne mogu spat...a jbga
ja se ndam da me ti nisi zvala...a ne di bi ti....lol...o šoco šoco...
tak mi je tesko bez tebe ova dva dana....plakala sam jakooo...da samo znas kako...kako me samo mos ostavit...pa nisam ti ja bilo tko...
ali dobro...sve ja naplatim...heh...e da...sljedecu sub...idemo vanka...
hehe...ici ce ekipa...pa bi bio red...da odemo s njima...mislim ono...
reda radi...ili ce opet rec Iva kako smo posebne kokoši...kad smo kod
Ive...bari ona bari...kuma....ccccc....kad ce vjencanje?...meni se
klopaju kolaci...a tebi????...lol...naughty...ja neznam dali cu kud
sutra ici...a mozda hocu...a mozda i ne...a jbga...loše sam volje....
tuzna sam...(necu rec zasto)...sinoc me jedan momak malo
oraspolozio...pa tak da...to je pozitivno...imam neke nove filmove...
pa ak osh gledat posudim ti...ali na kratko ovaj put...heheheheh!!

- 12:57 - komentari (3) - print - -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.