subota, 28.04.2007.

.....CAJKE....MA NEEEEEE...

Dok sam bila manja slusala sam obavezno Britney...
kad sam krenula 7/8 razred,curke iz razreda pocele
su slusati cajke...pa sam i ja naravno isto tako przila
cd-ove i slusala ih...(kratko sam vrijeme ih slusala)
...ali nikad narodne pjesme nisam smatrala
nekakvom umjetnoscu...moje naj best frendice slusaju cajke
ali to meni i ne smeta...kad smo jedna kod druge uvjek se dog
sto cemo slusati...npr...ja i maja volimo slusati prljavce,plavi
orkestar,bjelo dugme,nove fosile,zabranjeno pusenje itd...lako
se dogovorim i s ivom...najcesce navinemo neku ludu mjuzu
i skacemo po sobi....dok nam ne bude muka...onda legnemo
na krevet i smijemo se kao kreteni...(ne trebamo drogu za to)...ali
kad sam doma slusam totalno drugacije stvari...kao sto su:
*strano:(In Flames,System of a down,HIM,Nirvana,Nickelback,
Led zepp...)
*nase:(Prljavci,Azraaa,B dugme,Plavi orkestar,Daleka obala
Dino M,Hladno pivo,
Neki to vole vruce,Haustor,Novi fosili,Riblja corba,Balasevic...)
A mogu reci da ni nasi izvođaci nemaju neke pjesme...npr Ševe...
tj seve njene pjesme su zali boze...(afrika paprika...cikla niklaheadbangbang)...
hehee...loše je to...to ne valja slusat...ne ne ne ne ne....namcor
Cecu osobito ne voim...nono(radi mnogo stvari)...ali kaj mogu...cim cujem
onu pj "lepi grome moj" sere mi se...a i Lepa Brena je koma...sve te
cajkuše su loš zvuk za usi...od toga covjek samo popizdi...zato ljudi nemojte se trovati s cajkama...(kao i moje prije)...Ali da pohvalim Maju i ona voli stari rock slusat....(MAJA rulzz)...
Jedno vrijeme ja i moje prije u razredu smo pocele pisti pjesme...radimo
sprdacine od pjesama poznatih hr. izvođaca....ziva komsara...a mogu
vam reci da nam dobro ide...samo da se pohvalim...da sam ja autor o
glupim pjesmama o jednom decku kojeg MRZI cjeli grad...smokin
...decka sam zbrukala za cjeli zivot...i ako je procitao....neka je...
nek se obrati...pa da vidimo...jer sve kaj sam napisala istina je...i nikaj
mi nemos seljacino....buuuu buuuu....Moje naj djelo je...."IZLET U NOVALJU"...pjesma je cool...ako ocete citat...sam javite...a isto ima
jedna koju sam posvetila nasem dragom mutavcu ******...
sorry malac...(niš osobno)...tko ti kriv kaj si mutav...od tih mojih tekstova
stvarno treba napravit pjesme...mislim ono...ja i Maja cemo pjevat...
Tony i Iva ce plesat na spotu...Caky ce repat...a Nino i Danac ceju biti
prateci vokali...a Copy i Amy plesacice...pa mislim ono...bas sam cool...
hehehehemouthwash...
P:S...svi vi koji slusate cajke....dont se ljutit...samo sam realna...rofl

- 22:06 - komentari (3) - print - -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.