petak, 27.04.2007.

....EVO ME OPET NAKON DUGOOO VREMENA....

....hmmmm...prvo da razjasnim moj novi naziv novog bloga "PRST U ŠUPAK I PJEVAJ"...ne znam odakle mi ta ideja...no dobro...(cool je...zar ne?) yeaaaa....inace sam ljena zato ne ocekujte post svaki dan...nego svaki tjedan ili mj...heheh...(nisam ovisna kao Iva i Maja)...buuuuuu kuje...zujo...pisat cu vam...o svojim ludim forama (al ne vise o skakanju s balkona)...zgodama iz mog velikog i drustvenog zivota...a mozda i iz ljubavnogdead...cut cete bisere iz mog prekrasnog razreda...itd...(p.s...a bit ce i slikica)...
A ne znam odakle da pocnem...(naj bolje iz sredine...pa tko pohvata dobro a tko ne..mrsh)...danas je u skoli bila komaaaa...prvo smo pisali matku...htjela sam si pucat u glavu...(nisam znala zadnji zadatakbang)...a jbga...kaj mogu...kad ne ucim....pa sam dobila kulju iz naj goreg predmeta na cjelom svijetu...komaa....(sam da se izvucem...cjeli razred je dobio šulju...tak da ono...nije upisana rofl)...imali smo TZK...igrala sam košarku...a ja sam htjela nogomet...ma curke su mutave...neznaju one kaj valja...nije NINCA bilo u skoli...pa sam bila tuzna...(inace Nino je legendaaaa ziva...slusa S:O:A:D i totalno je najeban na njih...jos vise nego japarty)...dva sata hrvatskog...PETKOM....komsara ziva...prvo sam citala ok...uhvatila me...pa sam se sminkala...uhvatila me...dop sam se s Amy...uhvatila me...pa kad me prozvala da rijesim neki hebeni zadatak iz vjezbenice...nisam znala di smo stali...ahhhhrolleyes...pa tko bi po ovakvom suncu pratio nekaj...nije normalna profa...nut...aaa zadnji sat je bio legenda...profa Maric je cool...nismo nikaj radili...zekali smo se...i ja i Maja smo sjedili s naocalama na satu...to je bilo super...I saznala sam da se jedna BITCh iz mog raz dop s Martinom...komaaa...ma mali nije bas nest...al je meden...mozda...rolleyeszujo(namjerno to rade...kad me ne vole...tj ljubomorne su...)ahhhh kaj im ja mogu nego samo reci..."prst u šupak i pjevaj)partyparty
A sto je naj gore....kad sam se vracala doma...pokraj mene je prosao moj bivsi momakburninmad Daniel...samo se lagano nasmijao...mutavi...poluretardirani...moron...headbangnaughty...DI MI JE PAMET BILA????(mladost ludost)
E da...umalo zaboravih...Sretan put šoco...i dobro se zabavi...najedi se cevapcica...i kupi mi nekaj...a znas kaj...da ti ne pricam...ipak ljudi ovo citaju...cerek
E pa ljepi i ruzni moji...debeli i mrsavi...nafiksani i mutavi te poluretardirani...cujemo se...a sad idem s kokšima na kavu...waverofl

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.