prpa

utorak, 07.02.2006.

CRNO BIJELO U BOJI

Otvorio sam vrata a stan koji uređujem da bi čovjek u njemu uživao,pogodilame u oko neka crna boja sa zida koji je prvi na udaru i povika investitora "TI SI LUD".Ostao sam mrtav hladan a čovjek užasnutog poleda ,čas u mene čas u zid. Kažem ,ČOVJEČE SMIRI ŽIVCE, pa to je samo crna boja.GOSPODIN pitur /ličilac/ počme se hihotati kao da je čuo neki poluvic o Muji i Hasi.Pa gospodine zar ne vidite ništa bijelo oko sbe .Ova cna boja je samo podloga koja se u krajnjem dizajniranju neče niti vidjeti.Uzeo je kantu sa SEPOM /gruba unutarnja žbuka/ te ga počeo navlačiti u tankom sloju . Špatula jednako navučenog sloja samo ostavila sino pigmentirani crni prkrasni odnos .Bijelo je pobjedilo ono crno a ja sam ushičeno rekao :Sada znam da više nisam lud nego umjetnik koji obožava crno bijeli svijet.Idemo na kavu, ti si ČUDO koje me je uplašilo ,spokojno reće INVESTITOR.Ha što da kažem i zidovi imaju DUŠU.Sutra sam među mnogo crnih vrata.

- 17:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #