proziran

utorak, 29.05.2007.

post peti

evo i mene.

proslih par dana jednostavno nisam stigao pisati.

u subotu sam bio zaokupljen jednom obiteljskom proslavnom. navecer sam pak bio u gradu.

nedjelju cijelu sam se odmarao i spavao, dok jucer sam dosao doma kasno i zaspao.

sad evo pisem.. ufff...

umoran sam, gladan sam (pa zapravo i nisam, ali nesto moram jesti kad tokom dana nejedem koliko bi trebao)

pocinju me neki strahovi progoniti, da lose radim na poslu i da moram raditi bolje.. ali znam da to nije istina.. neznam sto mi je... :S


inace.. hmhm... sto ima danas na tv? neznam da li bi ista gledao ili da odem odmah u krevet..mozda je ovo drugo pametnije, ali stvarno bi rado nes radio osim posao..posao i spavanje...


hmhmhm

eto mislim sisad pustit neku pjesmu.. ima li tko kakvih prijedloga?

ja stvarno nemam pojma sto bi..

hm ali znam da kad sam kod kuce samo slusam stvari preko youtube-a

:S :S :S


hm sto imam danas za jesti?

e da zanima me kako druga tj ostatak populacije na blog.hr prezivljava dane?

jel jedu sta???? to mi je sad najvaznije jer sam poceo osjecati neku glad..

č,š,ć,ž,đ

evo da malo pisem i ta slova...

koje slovo nisam iskoristio?

f?q?w?x?

nemam pojma.... :D

lalalala....slusam pjesmu.. neku... ja... dada...

:S


mozda da pocenem pisat pjesme...

inace koliko imate godina ljudi (koji citaju ovo)?

sto vi radite? skola, faks, posao?

dadada...lalala....

odkuda ste???? lalalala....

:S


:D

hm ovi smajliji su zakon!


namcor


mmmmmmmmmmmmmm


idem malo citat vase blogove


:D

29.05.2007. u 21:08 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kratka razmišljanja o životu..
Opisivanje dana..
Misli o budućnosti..

Linkovi

linkovi jesu dobri, ali trenutno nemam nijedan dobar koji bih podijelio sa drugima