proziran

srijeda, 23.05.2007.

Prvi post

Danas sam odlučio započet pisati blog. Ne zbog neke fore ili zato kaj svi to pišu, nego više zbog želje da kažem sam sebi (a i drugima)..nešto.

Nevolim inače pričati o sebi, neznam zašto. Neki bi rekli da sam zatvoren tip, ali samo oni koji me nikad nisu vidjeli uživo. Volim pričat, smijat se itd., ali mislim da je to samo maska...kojom zavaravam sebe, ali i druge. (editirao ostatak)

U ovih par redaka koje ću pisati svaki dan (svaki drugi, treći..tko zna?), neću otkrivati detalje o sebi. Također, ako me netko nešto pita, najvjerojatnije neću odgovoriti, barem ne iskreno, jer mi je više pun k... svega.

O sebi dakle neću pričati previše, možda samo da spomenem kako sam u ranim, srednjim dvadesetima..
Radim. (editirao ostatak)
...

No dosta o meni.. Zapravo me zanima kako se uređuje ovaj site (blog site) i na koji način da ubacujem slike? Ako će itko ovo čitat, nek mi pošalje poruku ili što se već ovdje šalje..

...

Opet o meni, tj. o današnjem danu. Užas, nikako se nemogu opustiti. Cijeli dan osjećam neku napetost i stalno bi nešto radio, a neznam gdje da se stavim.

...

Sad sam se zamislio malo. Da li su ovi blogovi zapravo neko oruđe za prikupljanje informacija o ljudima koji ih pišu?

...

Editirao sam pola ovog što sam napravio, uf dobro da nisam sejvao.

...

Zapravo, preko ovoga bihtio upoznati neke ljude, koji imaju neka svoja stajališta o životu, a nisu neki preseratori ili tak nešto.Nevolim kad odem van (a zadnje vrijeme nisam izašo jako dugo..ne da nemam skim, naprotiv..nego jednostavno izlazio sam ko klinac po cijele dane, pa mi se sad više i neda izlaziti), pa mi onda neko nepoznat dođe iprosipa pamet... Uf...

Dakle... Hm, mislim da ću sad ovo sejvnutii ići nešto jest.. Neznam kako točno ovo radi, pa ću pričekat dan, dva da vidim oću li imati još inspiracije.

Zasad je nemam toliko...

23.05.2007. u 20:37 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kratka razmišljanja o životu..
Opisivanje dana..
Misli o budućnosti..

Linkovi

linkovi jesu dobri, ali trenutno nemam nijedan dobar koji bih podijelio sa drugima