Free Site Counter
Free Site Counter

nedjelja 21.05 ...Sto sam?Tko sam?...

Vrijeme je odluka..
Nije jos na meni da odlucujem, ali maturanti su me potaknuli da pocnem razmisljati sto cu ja sa svojim zivotom!
Odkad znam za sebe voljela sam citati i pisati, ali kad sam dosla u srednju potpuno sam se pronasla u tome.. Oduvijek sam bila odlicna ucenica, ali nikad u nicemu najbolja..Uvijek prosjecno dobra, medju najboljima, ali…Sve do srednje skole..Hrvatski ucim sa zadovoljstvom, citam, pisem i potpuno se predajem tomu.. U 3. razredu dobila sam i sociologiju, koja me potpuno odusevila. Konacno sam znala sto zelim..Mislim, nisam jos bila tocno odlucila sto zelim raditi, ali bar sam znala koji smjer..
Mama mi je magistra farmacije, ima privatnu apoteku..Farmaceuti su jako trazeno zanimanje i svi mi govore da bi se trebala okrenuti tome.. Imat cu siguran posao, a to je danas najvaznije…
Upocetku nisam htjela ni cuti za to… Zelim raditi ono sto volim i u to sam bila sigurna…Ali nakon nekog razmislljanja, pocela sam ozbiljno razmatrati opciju farmacije! Jer sto ako ja zavrsim to sto zelim u mom gradu sigurno necu naci posao.. I sto onda?? Biti cu nesretna, necu imati gdje raditi i to mi zanimanje nista nece znaciti, a ovako bar imam sigurnu buducnost…Nije sad da ja mrzim farmaciju I da bih u tom poslu sigurno bila nesretna, imam ja 5 iz kemije, i kemija mi nije los predmet, ali ipak… nije to to! Mama mi kaze zavoljet ces s vremenom sve to.. Eh…
Necu se previse zamarati, jer imam jos godinu dana da odlucim sto cu.. Ali ipak recite mi svoja iskustva ili bar savjetujte me…


…Ja pevam svoj blues bez namere bitne.
I najveće ribe za mene su sitne.
Ja sa strane samo posmatram taj svet.
Ja pevam svoj blues u srcu dubine
i držim se pretežno zlatne sredine,
to je bar rutinska stvar, rutinska stvar…

21.05.2006. u 15:20 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

O meni ..

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr