Free Site Counter
Free Site Counter

17.05 ....ljubomora....

Osjecam neku bol u grudima.. Neku tupu, bezlicnu, nedefiniranu bol…Ne znam sto mi je…
Sinoc sam s Bikerom vodila jedan jako, jako osjecajan razgovor… Potpuno smo se otvorili jedno drugom, razgovarali o svemu, posebno o proslosti, o proslim ljubavima..
Da li je ovo sto osjecam ljubomora? Ne znam… Mozda.. Ali ja ljubomorna?! Oduvijek su mi svi govorili kako to da nisam nikad ljubomorna, kako to da mogu biti hladna prema svemu! Eh… Vidi me sad… Ljubomorna sam na svaku s kojom je bio prije mene… Mozda nisam ljubomorna, ali me nesto steze oko srca… To je sebicno, zar ne? I glupo…. Zasto bi patila zbog nekih koje su prosle, s kojima vise nema nista, koje mu, kaze nista vise ne znaci? Ali opet… Tako se cudno osjecam… Tako cudno…
Kaze da mu je stalo do mene, da mu samo ja znacim, ali Nju je volio.. Nemojte mislit da bi sad htjela da mi sad kaze da me voli, nije u tome stvar, naprotiv ne bih voljela da mi to kaze, jer ja jos nisam spremna da mu odgovorim isto tako… Samo nek sve ide polako..
Ali opet…Tako se cudno osjecam… Tako cudno..


O zagrli me sad
jako, najjace sto znas
i nemoj crnoj ptici da me das
ma ne, ne brini
proci ce za tren
ja sam samo malo lud i zaljubljen

17.05.2006. u 16:42 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

O meni ..

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr