Free Site Counter
Free Site Counter

Utorak 09.05. ...bol...

Ovo je….
Ah nadam se da će neki od vas ipak znati što je ovo..
To jedna kompilacija…
Kompilacija stihova koji opisuju kao sam se ja osjećala neki dan, ako pomno pročitate shvatit ćete što mi se dogodilo..
A vi koji znate što sam napravila, nemojte se ljutiti…Morala sam…

Kakva tužna humoreska!
On priča da me voli, baš ono, odistinski
Ali... Brine me, pomalo.. To su principi il' tu nešto slično.
Ja…žalosnom pesmom sluđena
Ljubav je teret pregolem...
Mi smo samo šetali... I pomalo kisli...
Kazaljke se , …, baš tada sklopiše...
Slutim da je snivao Nju...
To je već navike moć
I prekardašilo…
I kažem sebi: “Večeras dodaj malo kremena u štikle
I odigraj cool... Potpuno cool..”
Ali nisu vredele lekcije..
Srce se odupire…
Ali uhvati me čvrsto i ne popušta
Ljubav, ljubomora, čežnja i bol i tom slično
Užas... Patetično..

Nešto pre fajronta on reče: “Naposletku, ti si dobro
znala ko sam ja..
Otkud sad te suze, moja mila?
Draga moja, ti si navek
znala da sam … kaput sa dva lica..”
Al' plač je plač,
Jer srce je moje napuklo
k'o kora starog bagrema..
I najtiše što može, ko sa predstave loše, iskradam se iz sna..
Dosta je suza
i rastanaka nesretnih!
I strah me...
Od one ljubavi, zbog glupe svađice...
U buri ćutanja potonule su lađice..
To je ta sudbina, valjda?
Sve više sumnjam da neko
sretno i voli još...

09.05.2006. u 19:28 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

O meni ..

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr