02.07.2006., nedjelja

Joooooooooooooooj

O jebem ti sunce balavo...kako mi se neda pisat ovaj post sada...nemrem vam to opisat.......jučer sam se uneredila...Moja ljube i ja smo sjedile u našem parkiću,nije nam ni napamet palo da bi išle u saturn,marittimo ma bilo di...onda je došo Borna sa spikom kao odkud vi...ovo ono..pa smo otišle kupit neku cugu...nismo znale sta bi i na kraju se odlučile svaka 2 kjupeka i čips jer ni jedna ni druga cijeli dan nismo ništa u čvaljama imale...i popila ja jednu bocu i onak malo me primilo pa smo imali misiju "di ćemo pišat" onda smo uspješno izvršile misiju pa smo prešle na drugu bocu svaka svoju (joooj gledale smo ih ko da su zlatne) i počele onak pijane i nekog čudnog raspoloženja prodavat jedna drugoj životnu filozofiju a nikad nebi završile da nas opet nije prekinula misija "di ćemo pišat".... sada, trenutno, u ovom trenutku osjećam se užasno...mislim da ću krepat kolko me sve boliii...glava najviše...pa želudac...mislim da mi se jučer 3 puta okrenuo i vratio na istobitni položaj...ma u kurcu sam...normalno žedna sam ko sahara..ko nebi bio od 2 L pive ...idem sad jer mi se neda prodavat svoju životnu filozofiju ljudima koji nisu ništa krivi hehehehhehehe....kak me možete čitat, meni to nije jasno...ajd da bar kažem neš pametno..al ne...od mog bloga možeš samo oglupavit....takav tenkrenizam već dugo nisam prodavala...sramim se ovog posta jer mi se ne sviđa a i nije mi to nekak moj stil pisanja...pozz ekipo i ako hoćete bit glupi do kraya...samo vi dolazite na moj blog!!! hehe ...al nebi ja da sam na vašem mijestu :)
e da btw: brijem da sam malo preozbiljno shvatila pjesme h.piva jer se totalno nalazim u nekima od njih...i ono...mislim to je ok...
e daaaaaaaaa...jeeebote...skoro sam zaboravila...kako smo jučer sprašili Englezeeeeee...inače..ja sam za Portugal...strastveni navijač portugala...nemogu reć da smo dobro igrali...nismo bili puno bolji od njih ali ipak...rezultat je tu...igralo se na penale na kraju...mislila sam (NJAM) hehe...ne fkt,mislila sam da ću izludt...al na kraju sam se derala od sreće...i jako mi je drago kaj idu dalje....tolko od mene...mislim da je to to...

Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us haha ova slika mi je do yaya i nazad...jel vam se dogodilo to kada...?....meni još hvala bogu nie!!!

Birtija


Nema više, nema više naše birtije
Tu je još jedan vrlo vrijedan mramorni WC
Gdje dva deci piva dođe k'o prije krigla
I nitko, nitko se ne smije

Sjedim u širokoj fotelji
K'o na električnoj stolici
Kako da pijem kad sve se bijeli
Kao u bolnici

Na zidu gdje smo pisali rezultate
Razularenih pijanki
Sada vise slike nekog Croate
Mjesto kalendara sisatih

Gdje nas je brkata konobarica
U plavim borosanama
Strpljivo slušala
Stoji mali bijeli kompjuter
I isto takvo osoblje
K'o mutavo mijenja pepeljare



<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3