03.05.2006., srijeda

eh........................eh......................eh

Ovako....ono šta sam rekla da ću ispričat kad se izrealizira ipak neću jer je tema preosobna i ne volim pričati o tome...znam, ovo je blog i sve ja to kužim al ipak, neke djelove života sada želim zaboraviti što prije a kamoli tek to objavljivat na netu...ko me pozna osobno i ovo čita zna o čemu se radi...uglavnom toliko o tome...stari mi je upravo na informacijama u školi i samo me mal strah da mu raska ne veli da pušim,makar rekla sam joj jučer da mu ne kaže a i dužna mi je uslugu tako da se nadam da ću ostat živa kad stari dođe doma....naughty .................idem...tolko od mene...čitamo se... pozdraf ekipo....Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3