***PRIJATELJI,POZNANICI,
SLUČAJNI PROLAZNICI***
***DARIA***
***IVA**
***TENA***
***KUMA***
***DORA***
***DONKEC***
***KIKI***
***LEA;D IVINA SESTRA***
***IRA***
***PETRA***
***LORENCHY***
***BRUNA***
***IDA***




PUSTI NEK SVIRA:)
HLADNO PIVO
-jednim osmjehom
-superman
SIX PACK
-nekako najviše me boliš ti
-avijone,baci mi bombone
-anđela
FLOGGING MOLLY
-light of the faighting star
-within a mile of home
ATHEIST RAP
-delfin
-dr.pop
FAKOFBOLAN
-neznani junaci
FNC DIVERZANT
-slike
ĐUBRIVO
-večera uz zvijezde
DALEKA OBALA
-morska vila
-mojoj lijepoj
-one bi htjele
AZRA
-tople usne žene
-flash
-3N
BAJAGA
-na vrhovima prstiju
-tekila gerila
EKV
-krug
TBF
-nostalgična
TOŠE PROESKI
-mjesečina
-bože brani je od zla


















Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
[URL=http://www.monitor.hr]Moni
tor.hr[/URL]***IDA***

  ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...Coments... Yes/No...

Dizajn by: ViVaDesignes2







Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jednog dana,09.09.1992. godine,mama i tata dobili su malu djevojčicu,i nazvali je NEVA.Ona danas ima 15 godina i ide u 2.gimnaziju,1.c razred.kao što vas je pripovjedač uputio,ja sam neva,drago mi je:)idem u 2. koju fkt obožavam....Moj kvart je SAVICA i obožavam je,smatram da je savršena za sve!i ne podnosim kad netko pljuje po njoj...imam nadimak(koji sam si sama dodijelila)MOLLY.

VOLIM<3
-SIMETRIJU
-GOSPODARA PRSTENOVA
-ŽIVOTINJE
-MUZIKU
-FOTOGRAFIJU
-MOJ MOB
-MOJ LAPTOP
-CRTIĆE
-PLESAT
-FRENDOVE I OBITELJ
-SPAVAT
-PITI
-PAPATI
-JEDRENJE
-SINHRONIZIRANO PLIVANJE
-GARFIELDA
-MOJE LUTKICE
-IMA JOŠ GRO STVARI KOJE FKT VOLIM,AL IH SE NEMOGU SAD SJETIT


BNEVOLIMX<3X
-ASIMETRIJU
-BAHATOST
-UMIŠLJENOST
-PRIMITIVNOST
-LOV
-CINKANJE
-PRELAZIT CESTU
-LOPTE
-PAR OSOBA
-VIVISEKCIJU I TAKVE ODVRATNOĆE KOJE RADE ŽIVOTINJAMA...
-UROTE
-PMS
-RANO SE DIZAT
-IMA PUNO STVARI I KOJE NEVLIM,AL IH SE NEMREM SJETIT...




MOJI LJUDI:)

DARIA<3:):)
ona je moja "srodna duša" (kak kaže moja mama)
fkt ju jako volim,a frendice smo još od 1. razreda:)znamo se pokefat,al nea veze...
preretardirana je i jako pametna:)thumbup

TENA<3:):)LYA
mali gego::)obožavam ju...ogromna zuja i retardus_XD_ona je odlična cura,iako mi zna dić tlak...
i odlično pleše,al ponekad,a pogotovo ponekad...a svi znamo kad.. :)

MARTINA<3:):)LYA
mijauu!mačak!ona je fizički svemoguća,i tak je žilava,nemre se potrgat:)jako ju volim!za sve je kriva shakira_XD_
a jbg,fakat ima sjebanu kosu:)ima prekrasan osmijeh,kao što se vidi iz priloženog:::;;;

IVA<3:):)LYA
sjatko malo biće...mala maza:)tak je slatka kad se skupi dok me ide zagrlit...hihi;)s nikim se ne posvađam kao s njom,
al kaj ja mogu,kad smo obadvije ko mazge...jako ju volim,jako voli analizirat odnose između ljudi,i ljude općenito:)

















nedjelja, 23.03.2008.

MOJE PRVO POSTOVANJE:)

odlučila sam otvorit blog iako boxevi nisu dovršeni,al to bi previše potrajalo odjednom...bit će jednog dana:)
nadam se da ćete bit zadovoljni s posstevima za koje nemogu obećati al se mogu potruditi da budu redoviti i puni slika...
stvarno ću se potrudit


SRETAN USKRS SVIMA
ja sam za uskrs kod bake na moru,al pada kiša i tmurno je
i tmurno i ružno
i nema nikoga...
jbg,nije turistička sezona:)
jel isus na današnji dan uskrsnuo il je razapet na krrižu?hmm...neznam...
nije me ni briga..hihi;)


BAKA I DIDA,SRETNA VAM 50. GODIŠNJICA BRAKA
za one koji neznaju,to je ztlatni pir..
uff kak je to puno...
tri puta moj život +još 5 godina...jbt,dobro su izdržali
otkad znam za sebe nikad ih nisam vidjela da su se poljubili,jer se samo svađaju(tak je to pod stare dane)ali danbas su se moji dida i baka POLJUBILI u ustakiss...haaaaaaaaaaaa???nisam mogla vjerovat...c jebote,misla sam da to neću doživjet...
moja mama i ujna su se naravno rasplakale...wtf?
svi ostali su se smijali
pošto neki poznaju moju baku/didu ili možda obadvoje,u sljedećem postu će bit i slika kao dokaz...



BIG BJACO,SRETAN TI 26. ROĐENDAN
andrijici je sutra ročkas,al pošto su tu već dvije,stavila sam i treću čestitku:)hihi
nemrem vjerovat da je moj braco dvadesetšestogodišnjak koji živi sa curom i ma posao...VOLIM TE BRAT!!!cerek
na 15.03,kao što znate je st.patricks day,ali ne samo to,nego je to godišnjica odsjeljenja mog bjaceka od doma,ove godine je 2 pune da je otišao,ali ne samo to,nego je i godišnjica mojih grendperentsa...al pošto se to danas sve slavi,i pošto mi je ovo prvi post,sve je tu:)



INNO,FALIŠ MI
moj drugi brat inno je u nedjelju otputovao na novi zeland,i jošđ ga nema:(cry
užasno mi fali i tak sam zabrinuta za njega...jedva čekam da se vrati
užasnoi sam usamljena bez njega...
vratim se izvana i njegova soba je prazna
idem na wc i njegova soba je prazna
nemam se s kim svađat
nitko me ne škaklja
nitko me ne budi na najbrutalniji način koji samo on može izvest
nitko mi ne objašnjava matišu
nitko mi ne uletava u sobu
nikom ja ne uletavam u sobu
nitkog ne pokrivam da ga starci ne skuže
nitko mene ne pokriva da me starci ne skuže
nemam se kom smijat
nemam kom govorit debilu...
šmrc:(
vani s ekipom je sve super,al kad dođem doma a njega nema mi je koma...
fkt želim da se vrati
inače otputuje samo na 3-4 dana,pa to brzo prođe,još se i malo odmorim od prigovaranja,al ovo je fkt previše...
al izdržat ću ja to
u utorak dolazi
još 9 dana...


TO JE TO ,ZGO
LOL
xd
puse:martini,teni,ivi,darii,gogeku,mateju,igoru,donkecu,đuki,matku,luki,petri,luciji,aki,dori,mii,ani,paulini,eli,
valentini,maji,mariji,zvonkecu,lei,ivoni,lari,lauri,kiki,ivi,ivi:)3 ive...
mislim da nisam nikog zaboravila,al niš ne garantiram...pusa