srijeda, 09.08.2006.

Screenwriting an apology.

Kako to obično biva, ljudi griješe i gledaju u te svoje pogreške kao nešto glupavo, zaboravljajući na sve pouke koje su mogli izvući.
Misleći kako da što prije dođu u blagoslovljeno stanje novo-otkrivene istine, zaborave da ih je ono loše moglo nečemu i naučiti.
Kad bi svi učili iz pogreški, nakon 15e godine svi bi bili savršeni...

Moja priča je jako licemjerna... Voljeli smo se u krivo vrijeme. Ja njega sada, a on mene prije. No na kraju, shvatili smo, da smo se zapravo cijelo vrijeme jednako ispunjavali, ali...nedostajao je onaj neki "začin".
Nešto što samo turbulencija vremena može pronaći.

Shvaćate li vi koliko je tinejđerstvo poseban proces?
Shvaćate li jedinstvenost neprihvaćanja, analiziranja problema, iskrenosti i transformacije u čudovište sa dlakom odrasle osobe.

Plakala sam puno puta danas...
Od čiste tuge.
Od ljubomore.
Od neprihvaćanja.
Od pogrešnih koraka.
Od srama.
Od sreće.
Od ljubavi.
Od suosjećanja...
I na kraju, od smirenosti što znam da bez obzira na sve, postoji netko tko će me uvijek voljeti.
Čak i kad zahladi... spajati će nas nevidljiva nit zajedničkih ožiljaka i plakanja.
Bez obzira na sve rezove & tablete.
On mi je i najbolji prijatelj i...ono zabranjeno sada.

Ono najjednostavnije je često i najbolje... Čista iskrenost.
Nemojte lagati iz glupe želje da nekome bude bolje... recite sve... budite ranjivi, natjerajte ih da slušaju.

Znam da, ako ovo preživim, sjećati ću se Holdena, Fangorije, plakanja, neuklopljenosti, svojih lutaka i prve klupe sa strane.
Svojih blesavih crteža i naših smijanja u krevetu iza ponoći.
Eksperimentiranja sa mary jane.
Držanja čvrsto za ruku.
Čekanja... na pravi trenutak.

Photobucket - Video and Image Hosting

Pokušajte skupiti sve to u svojoj glavi i osjećat ćete se sretnima.
Ako ste se ikad osjećali usamljeno...
-Neželjeno
-Iskorišteno
-Čudno
-Šašavo

I krajnje "ozbiljno za svoje godine" onda upravo prolazite kroz svoj život stopama jedne osobe koja je previše puta rekla jebiga.

Molim te, zaboravi na svaki put kad sam te povrijedila.
Na svaki loš pogled.
Na svaki ljubomorni ispad... i neistinu sa čudnim stilom.
Zaboravi na dalekometni projektil i kategoriju jedne generacije.

As the time goes by...the memories remain.
Naučite cijeniti svoje probleme --- i moći ćete cijeniti tuđe. U tom trenu dolazi bljesak bijele svjetlosti koja te ošamari i kaže...

-Zaljubljen si.

VOLIM TE, ti si mi cijeli svijet...='(

- 02:25 - Leave me here... (12) - Without you... - I'm nothing.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.