ponedjeljak, 07.08.2006.

Secrets don't make friends...

Sjedim s pitanjima u glavi. Ne znam što je od toga vrijedno spomena.
Dani prolaze, osjećam udobnost u tuzi i mislim da to ništa neće promijeniti...
Jeste li se ikada osjećali isključeno?
Osjećali svoje faze kako lebde u zraku iznad površine mutne vode. Iz nje izlaze nove svaki puta drugačije, a opet prokleto iste u opisu.
Kada ste dugo u kući zaboravite se ponašati prema drugim ljudima... sve riječi izgube smisao, kažete jebiga previše puta, previše puta pogledate u pod...

Prije to nije bilo teško podnositi.
Imala sam sigurnost, znala sam koliko god ti ljudi bili prozirni i koliko god ja mrzila sve njih i nastojala učiniti nešto sa svijetom...na kraju dana imala sam utjehu u prijateljima, prijatelju kojeg volim više od sebe trenutno.
Ne znam sada imam li to.
Znam da je uvijek uz mene... ali kao da se udaljujem... ponašam se kao malo dijete koje nije zadovoljno sa malim stvarima nego želi apsolutno sve. Sumnjam... U one koje volim.

Photobucket - Video and Image Hosting

What I thought was a certainty, has left me spinning in circles again.

Osjećam užasnu anksioznost opet, bojim se priznati, ali mislim da ludim u svim pogledima.
Sve što sam ikad htjela bila je ljubav...
I kad sam ju imala nisam gledala dovoljno široko.
Sad opet pomišljam na zabranjene stvari & radim djetinjaste gluposti.

I ona me opet tjera da se stalno ispričavam svima oko sebe, zbog glupavih razloga i manjka stvarnog iskustva...
Možda ta tuga prestane kad shvatim što tražim.
Kad on shvati što traži.

Happy birthday to me.

- 00:31 - Leave me here... (1) - Without you... - I'm nothing.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.