I don't know how I feel when I'm around you

jbt

Ja umiren od umora. bOGtejeBo rečenice.
Iden obuć marte.
Nema veze sta nigdi ne iden.
*vraća se*
Jer mislite da je bitan izgled klupice ispod prozora...estetski ugođaj jel..to me ..pa ubija. trenutno.
kakve veze ima kak zgleda ne..bitno da je ima..da se ne truni beton.ako se ne truni..koji ce ti kurac klupica.novo pitanje...od čega mi je klupica ispod prozora...mramor neki...?
ma daj..odo slušat one barčeve najdraže pisme..jer mi je da popis..koji je pisa od šibenika do primoštena u busu.i naredija mi je da ih poslusan..da moran..i podcrtava je.ludo dite.

P.S. Opet me kvake fasciniraju.
P.S.S. jel mislite da bi ovaj post triba u kategoriju mode ili gastronomije?
pa dobro onda..nek bude obitelj.

12.09.2006. u 23:24 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us
U can reach me here:
stellchy@hotmail.com

icq
210-786-142

kewl (:
This site is certified 39% EVIL by the Gematriculator

LINKOVI

[ kad se nje sjetim palačinke zamirišu i nutella se nasmješi]

[ tr3vor,erca,metropolis..kako god :) tamo se uglavnom možete nasmijati (;]

[ jedna od čitatelja mog starog bloga..It's nice to read U again]

[ sjetit cu se ja vec =)]




crush calculator


opis bloga & lyricsi

ma...ODJEBi.nema nema nema.hA!