I don't know how I feel when I'm around you

i tako to

Odlučih da bi se mogla makar javit (ma samo za tebe angie=) buduci da necu pisat na dugo i nasiroko.
Neman inspiracije, a i kad je iman postovi su mi bože-sačuvaj.
Žaj mi je šta nisan bila na Đubrivu, ali jebiga. Popravni su me zajebali.
Uostalom, koliko god da san zaslužila da neiden opet mi je ža.

Danas je mom dragom pesu rođendan.cerek

Dosadile su mi veceri u primostenu, jedva cekan Crtaonu. zujo
Iako nije da mi se bas zuri s pocetkon godine, skolske mislin.
Zapravo ono sta mi je dosadilo je kafić di je usrana muzika,bar za moj ukus.Nisu narodnjaci al svejedno mi glava puca pod tin zvukovima.
A i otisli su neki ljudi.Uglavnom večeri slične.Želim promjenu i ono kad jedva dočekan izlazak i subotu i znan da ce svaki bit unikatan.

Sad kad san se sitila skole, pozdrav svima koji su bili sa mnom na popravnom.

I naravno pozdrav svima koje san vidila u Tonija jutros.wave
Ajme..Pivnica cerek

22.08.2006. u 21:09 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us
U can reach me here:
stellchy@hotmail.com

icq
210-786-142

kewl (:
This site is certified 39% EVIL by the Gematriculator

LINKOVI

[ kad se nje sjetim palačinke zamirišu i nutella se nasmješi]

[ tr3vor,erca,metropolis..kako god :) tamo se uglavnom možete nasmijati (;]

[ jedna od čitatelja mog starog bloga..It's nice to read U again]

[ sjetit cu se ja vec =)]




crush calculator


opis bloga & lyricsi

ma...ODJEBi.nema nema nema.hA!