fuck off...

08.05.2006., ponedjeljak

DAN 7.5.2006..hehe.valjda bude to jedna osoba skužila.Baš me to kaj sam čul razveselilo,sam s jedne strane mi je i bed.Sve zna..Sam sad je na tebi..oda.To je kaj se tiće prve vjesti koja me jučer oko 22 h razveselila ali i stavila u poziciju "nemoćnosti".i ja mislim da mi je sad bolje ne nikaj reagirati i zajebavati se..ali bude to se došlo i kaj ja morem sad..nikaj..kak i po običaju dok su u pitanju takve stvari.Evo opet prođe jedan tjedan bez pisanja posta,i to me dosta raduje i kak i po običaju navek dok otvorim svoj blog...vidim ono (npr.na zadnjem postu)-14..komentara.jebote to nije baš puno..najmanje od kad imam blog.I sad to meni dopizdilo cijeli blog i ja sam si ga malo preuredil i sad mislim da je bolji.A,da,sakril sam da se ne vidi broj komentara..i tak..box je prazan ali budem ga ja brzo napunil.Ovo je samo mala promjena da blog bude bolji,makar ja mislim da bude posjećenost ista ali ja radi za sebe.a ne za vas.,jebote koji sam ja kritičar.
Evo.Hm,sam da se sjetim kaj mi se sve dogodilo u proteklih tjedan dana.
Kao po običaju s ponedeljkom je stigao i novi radni tjedan u školi..koji sam dosta dobro prošao,malo u brojikama-dvije petice iz hrvatskog,5 iz kemije,hm 1 iz matke..i bolje da sam dalje tiho..O da.ovak učiteljica iz matke nam je rekla da ko ne želi ići na popravni (ima nas oko 8),da mora pisati neke usrane zadatke..Svaki tjedan 20 komada i onda joj to na kraju tjedna pokazati.Da se bacim u matematičke vode to je (20 PUTA 6=120 zadataka).Hm,izgleda puno,ali svaki tjedan po 20 nije bog zna što.Tak da se moram truditi ak nećem u popravni (koji sam ja spec,7.sam razred a popravni je uz mene..)
To je o školi.
Sad o izlascima.No,nakon završetka tjedna,u petak smo išli van.Jeba mi pas.Požalil sam kaj sam išal opće van,ovo mi je bio najdosadniji izlazak u životu.Pa kak da mi ne bude dosadno kad nismo imali pljuge..i samnom su bili neki tipovi za koje nisam mislil da nisu..ma nevermind,zajebem ovu priču,i poštedjeh se rječi o njima..
A subota..Tad je bilo potpuno drugačije-imali smo cuge i svega, i vidi čuda s nama nije bio jedan od onih tipa..o da.možda mi je i zbog toga bilo dobro.A onda jebote mali koji ide u 6.razred popio je 1l kruškovca i nije ga brzo vudrilo,ali dok ga je vudrilo mali je bil gotov,zrigal se po sebi,na tren je zaspal,mislili smo da je u komu pal,ali dok smo ga malo "podežgali" odma se zbudil.Otisli su neki frendovi po njegove starce,došao je stari po njega,s frendom se porazgovarao i odnio balavca kući.Mislim kaj da velim,nek pije,ali još je malo prebalav da bi hodao kući nažderan.a tek mu je 12..TA,kaj za 1 godinu i deca u 1.razredu budu vec pijana??Svijet je sjeban.kao da mu se bliži kraj.ali ja živim svoj život onak kak znam i dobro ga koristim..
Evo to bi bilo to.I ona osoba iz početka posta nek zna da mislim na to kaj je rekla,i da mi nije svejedno..sam ti dojdi na net.pozz..prosthetrics...

- 08:48 - Komentari (82) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv