fuck off...

01.05.2006., ponedjeljak

+Eversleeping+

Konačno i ja....
Evo mene nakon jednog tjedna nepisanja posta.Ma,nije nikakav bed,samo mi se neda nikaj pisati.onak...nekad dobim volju za pisanje ali se ne usudim krenuti pisati.Ali moram da vam se javim.Pa onak.Javljam se...mda.nemam volju za ništ..sam za to kai idem nekam van..za drugo nikaj.Malo mi je jeben osjećajnamcor.Pa ja mislim da i vrijeme koje je ovako sjebano ima veliki utjecaj na moje raspoloženje.Onak,nije to nekaj strasno,sam je fora u tome kai se meni nikai neda,i za sve kai mi neko reče kai nekaj napravim,nebudem to bas sa dobrom voljom primil,tak da se onda pod tim uvjetima i posvadim s dosta ljudi,pa i s onima kojima se nebi trebal nikad svađati.I evo Ena,to ti je odgovor na ono pitanje od jučer;"Kai ti je?"-tO mi je..
Sad u subotu mi je jedna od naj frendica slavila rođendan,pa smo stoga izašli u grad malo da to proslavimo.,a ono u gradu jako malo ljudi a jako velika dosada,ali nije mi bilo dosadno u našem društvu jer nas je bilo oko 20.pa možda više..nevermind.Uglavnom dok smo mi kolko nas je bilo mi si sami napravimo dobru atmosferu i trenutno onda nas boli kurac za sve.Ovo bi morala biti posebna subota nekamo zabilježena,nisam se napil.mda..jako malo pive i jedan bambus..oke je..i mogu reči da se dosta dobro bez toga osječam,cigarete su mi dosta..mda..bash.I kaj da jos pisem nekak mi post kratki zgledi.neznam.Ve se morem pohvaliti da nakon dužeg vremena čitam nekvu knjigu koja mi je za lektiru,i bas mi je ta knjiga dobra,danas budem ovaj dan provel uz krevet,knigu i spavanje,neidem danas nikam,kak sam i rekel nikaj mi se neda,pa već mi se čak neda izlaziti pogotovo dok je vani ovako sjebano vrijeme..I sam da jos recem:sve u svemu dobro sam se provel na ovom rođendanu,i s obzirom na kišu i ostala sranja..i Sretan Ti rođendan Anja..I u domu trenutno provodim ovo svoje vrijeme koje uz odmaranje brzo prođe.I sutra opet ujutro u školu moram da idem,..i to me grozno živcira..o,da..zaboravil sam koncerta...jebote kai fakat tak dugo nisam pisal posta??jeeeate..
Kai da rečem,bilo je po mnei malo ljudi u goc-u tog četvrtka..ali je atmosfera bila uredu i prljavci su vredu svirali.meni su oni zakon,ali samo oni stari hitovi poput:marina,mi pijemo,heroj...a ovaj novi album je ti boga kak POP.a oni su svirali većinom stare stvari tak da mi je bilo dosta fensi na koncu..i tak..bili su inače i u našoj školi prije konca,ali to su sam tak došli tek tolko kai se pokažeju,i baš se vidla onak prava i jaka želja da čim prije odideju s ove zabiti,jea,valjda sam ja dobro to primjetil kai tak sa sigurnošću govorim..a i nikaj čudno meni već nije..idem ja sad spat..ajd pozz...

- 10:36 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv